deja-fu??

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
anderhalf jaar geleden ben ik bevallen van een gezonde jongen.
nu hebben wij besloten in oktober om toch te proberen voor een broertje/of zusje voor ons mannetje.
het ligt bij ons niet eenvoudig voor dat ik zwanger was van ons mannetje heb ik 2 x een mk gehad dus bang zijn we enorm.
vanaf oktober had ik alijd een normale cyclus altijd op dezelfde dag werd ik ongesteld. Nu moest ik afgelopen zaterdag 12 januari ongetseld worden en ben het nu nog steeds niet.
ik heb natuurlijk allang een test gedaan want zo misselijk en overgeven dat ik doe begon alle alarm bellen te rinkelen.
bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik precies zoals dit. geen ongesteldheid wel een negatieve test tot 8 dagen later...
het is nu maar afwachten maar zenuwachtig als ik ben.

sorry moest dit even kwijt aangezien ik er met niemand over wil praten (we willen mocht het zo zijn geheim houden tot na een positieve echo).

liefs

Spannend ik snap je zorgen ik heb in november een miskraam gehad mocht het raak zijn deze maand zal ik die angst ook dragen en wachten tot de 12weken

Herkenbaar. Ik testte met de oudste ook pas 8 dagen overtijd positief. Daar waar 3 miskramen aan vooraf gegaan. Ik kreeg al heel snel echo's, maar zat wel al in de medische malle molen om zwanger te worden. Ik duim voor je.

Nou als je altijd op dezelfde dag ongi bent en nu 4 dagen later en je staat over te geven, dan zou ik zeggen... dat wordt hem wel :)! Succes!!!

hoi ilse77 ja dat denk ik ook steeds en ik hoop het zo maar ja die rot testen zeggen elke keer negatief :( morgen ga ik er weer 1 doen.

bedankt voor jullie reactie en steun.

liefs

hoi Ilse77
ik heb het nog niet gedaan.
ik durfde het niet.
ik had ineens veel buikpijn maar nu is het weg en ga ik vanavond een test doen als mijn man thuis is.
ik hou jullie op de hoogte!
liefs

Terug
Bovenaan