deja vu en hormonen,iemand ervaring mee?

hoi meiden, beetje rare vraag, ik ben dus nu twee dagen overtijd en weet nog niet of ik zwanger ben omdat ik gisteren negatief getest heb.
nu heb ik in mijn laatste zwangerschap erg veel last gehad van deja vu(zo,n gevoel van he dit heb ik eerder gehad of meegemaakt)alleen wordt ik dan warm,koud en duizelig en raar tegelijkertijd.heel akelig dus.heb dit alleen tijdens mijn zwangerschap en borstvoedingsperiode gehad en dus weet de huisarts het aan hormonen. heb een tijdje geleden een mri en eeg gehad om dingen uit te sluiten en te kijken of er iets van epileptie was. echter niks kunnen vinden.heb er ook een jaar nu geen last van gehad ...tot vanmiddag.pats toen kwam het weer. enerzijds denk ik nu dus echt dat ik wel zwanger ben maar anderzijds ben ik ook bang dat ik dit weer krijg want het voelt echt niet fijn.ben erna doodmoe en helemaal van slag.heb dus ook vermoeden dat het wel degelijk iets van epileptie is.iemand hier ervaring mee?ik hoor het graag.groetjes

Een onbestemd gevoel, warm, koud, duizelig en akelig herken ik wel, maar dan niet in combinatie met zwangerschap.... Je zit nu in een spannende periode... Ben jij niet zonder dat je het door hebt aan het hyperventileren?

nee melian, daar heb ik ook op gelet of het dat kon zijn. en het is geen onbestemd gevoel maar echt alsof je het eerder hebt meegemaakt en dan komt pas dat akelige gevoel.en spannend ja maar ik heb hier al drie kids rondrennen dus er heel erg mee bezig zijn valt wel mee.ik schrok er vanmiddag gewoon van omdat ik als dit vaker komt ik waarcshijnlijk weer terug moet naar de neuroloog. en ik zou graag willen weten of er iemand is die dit ook heeft??

hey meis..

misschien heb je net als mij hvs..(hyper ventilatie syndroom) klinkt erger als dat het is.. het is een te snel ademen zonder dat je het doorhebt. daardoor krijgen je hersenen even te weinig zuurstof als gevolg je heel naar voelen tot flauwvallen.
hierdoor bouw je angst gevoelens op die met stress erger worden. het enige wat je op dat moment kan gaan doen is... leuke .. hele leuke dingen doen en denken.. en even een paar keer diep zuchten.

wanneer ik dit heb lijkt het alsof mijn hele lichaam rilt van de kou.. maar dat is een gevoel..

komt dit een beetje in de richting? en van die dejavu dingen.. heb ik ook wel eens last van.. ik ga er een spelletje van maken van toen deed ik dit en dat.. en nu doe ik het lekker anders..

weet niet of dit een beetje is wat jij hebt.. maar hoop dat je er wat aan hebt.

liefs..

ben vanmorgen ongi geworden.dus ik hou het maar even in de gaten.als ik die dajevu weer vaker krijg zal er wel weer een eeg volgen om epileptie uit te sluiten.groetjes

Terug
Bovenaan