dekbed problematiek

Ik wil Enzo binnenkort een dekbed met kussen geven. Hij slaapt nu nog in een slaapzak en het wordt tijd voor het grotere werk.
Maar ik ben zoooooooo benieuwd of hij er wel onder blijft liggen. Hij ligt nog steeds aan alle kanten van zijn bed.....

En dan nog hetvolgende: welk dekbed?!
Hij krijgt waarschijnlijk met de winter een 1-persoons bed dus het wordt een 1 persoons-dekbed uiteraard. Maar goed, ik zie vanalles van heeeeeel duur tot wel heel erg goedkoop. Ik denk dat ik wel 4-seizoenen neem. Dan ff kijken wat Enzo lekker warm vindt.

Sjonge jonge en dan hebben ze het over warmteklasses. Nou, ff een dekbedje halen, wat een gedoe ha ha ha ha

liefs
di silva

Ik heb voor mijn kids 1 van de platste kussen speciaal voor buikslapers van de ikea en een 4 seizoenendekbed. Er ligt max 1 laag op (nu alleen een laken) want hun kamers zijn warm zat en daarbij omdat ze zo klein zijn ben ik eerder geneigt om het dekbed dubbel te slaan. De andere helft komt vanzelf van pas. Mijn zoon heeft af en toe snachts nog een ongelukje en dan kan ik makkelijk alles verschonen icl deken dus.

ik heb van bij de v&d een kinder dekbed gekocht.
met een kussen die zat er bij.
ze zijn veilig volgens de site veiligheid.
koste 50 euro.
is volwassen maat. 140 bij 200
groeten petra

ik heb ff rondgeneust en bij de Hema hebben ze speciale kinderkussens. Ik denk dat ik daar gelijk een 1-persoons dekbed meeneem (de 4-seizoenen). Alleen was het vandaag uiteraard niet aangevuld en komt het pas einde van de week binnen grrrrr

liefs
di silva

Hoi !

Hier slaapt onze tweeling nog in de ledikantjes, maar onze "big boy" groeit er bijna uit, dus we zullen tzt ook wel aan een kinderbed toezijn.

Maar wat is eigenlijk de reden dat jullie allemaal een kussen geven?

Ik zou namelijk geen kussen geven zolang ze daar nog geen behoefte aan hebben, maar was benieuwd naar jullie?

Ons dochtertje draait zich trouwens  nog steeds suf in bed en ons zoontje slaapt al een paar maanden zonder slaapzak onder een dekentje met dekbedhoesje en blijft ook prima liggen.

Groetjes Marasje
mv tweeling bijna 2 !!

Enzo vindt een kussen heerlijk. Hij pikt die van ons vaak van bed en wil die in zijn eigen bedje neerleggen. Op vakantie hadden ze in het hotel ook een kussen neergelegd en konden we t mooi ff testen. Hij vond het heerlijk liggen. Hij lag als een prinsje.
Ook kussens van de bank legt hij vaak onder zijn hoofdje en zo kijkt hij wel eens tv.
Dus ik maak er maar uitop dat hij er graag 1 wil, hi hi hi.
En ik geloof wel dat het beter voor de houding in bed is als het een zijslaper is.

liefs
di silva

hier sinds gisteren ook een dekbed van de v&d inclusief kussen. Rêve is gek op een kussen en het dekbed is zo lekker knus, ze kruipt er zelf onder en zal het dus ook vast lekker zelf regelen of ze er al dan niet onder ligt.

Persoonlijk vind ik dit ook veel leuker, ik ben zelf geen dekenmens.

liefs

Esther

ps het kussen is zo dun, die is meer voor de leuk.

hier nog geen dekbed,Mila slaapt nog in haar ledikant.
ik koop pas een dekbed als ze over gaat op haar juniorbed(staat al op zolder).
Hema is een goed adres!
ze hebben ook juniordekbedjes,overtrekjes,kinderkussens...
succes ermee.
groetjes piewie.

Terug
Bovenaan