Dekbed vraag!!!

Even een vraag! Linde ligt alweer een tijdje in haar juniorbedje en ik heb een dekbedje van Ikea voor haar gekocht, fijn als het vriest maar dus eigenlijk veel te warm.
Wie heeft er een tip voor een wat minder warm dekbedje?
Ik weet dat de Hema ze ook heeft en Prenatal vast ook wel maar ik zou het erg zonde vinden als ik weer een miskoop zou doen.
Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ben benieuwd.

groetjes Daniëlle.

Hoi Daan,

Wij hebben het dekbedje van prenatal gekocht destijds voor Gijs en dat ligt nu bij Sophie op het juniorbed. Kost € 19,95 en is ideaal. Niet zwaar en lekker warm (niet te).

En als het heel koud is, krijgt ze gewoon een romper met lange mouwen aan, ze heeft het nog nooit koud gehad.

Liefs
Susan

Hai hai,

Ik herken het wel een beetje! In de zomer ging Jente naar zijn junior bed en heb ik een dekbed gekocht bij de Hema, nou zeg wat een drama, hij kwam klets nat onder dat dekbed vandaan elke keer!
Ik kreeg toen van mijn vriendin een dunnetje (staat helaas niet op welk merk en mijn vriendin wist het ook niet meer) en die was in de zomer precies goed!
Nu in de winter slaapt hij wel goed onder het hema dekbed maar zodra het weer warmer gaat worden zoek ik het dunnetje weer op.

Ik moet zelf zeggen dat je het ook echt wel goed kan voelen aan het dekbed zelf dat het een dunnetje is!

Succes met zoeken, groetjes Fennie en Jente

Ik zou nog even bij de ikea gaan kijken, want je moet daar opletten welke warmtegraad je koopt. Je hebt 1 (heeeel dun) tot 5 (heel warm). Ik voelde aan nummer 1 en dat is echt zowat niks!. Dus misschien toch nog even terug naar de Ikea. (wel zo goedkoop)
Liefs Nelleke

hoihoi

Wij hebben voor Lorenzo een 4-seizoenen dekbed aangeschaft.
Ik slaap al jaren ondere een texeler dekbed en vind dat heerlijk slapen.
Door de scheerwollen dekens is het lekker warm en hebben
we geen last dat we overmatig transpireren.
Het is alleen wel prijzig maar het slappt heerlijk.
Lorenzo heeft overigens een Exeler-dekbed is ook scheerwol
maar dan van drentse heideschapen in plaats van texelse en
deze is dan ook wat goedkoper dan een texeler dekbed.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Dank jullie wel voor de tips!
Ik ga zo naar de Hema dus zal meteen even kijken, moet morgen werken en heb dan tijd om de Prenatal binnen te lopen.
En een even naar de Ikea is altijd leuk! alleen hebben volgens mij ze de peuterdekbedjes maar in een dikte, en ik vind een een persoondekbed zoveel "stof" op en onder het matras. (en ik heb natuurlijk een heel assortiment leuke kleine dekbedovertrekjes!)
Dus ik zal eens op onderzoek uitgaan.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan