Dekbed?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

even een vraag.
slapen jullie kleintjes al onder een dekbedje?ik vindt het iedere keer zo geklooi met dat lakentje en deken dat ik zit te denken aan een dekbed.
daan is nu 19 maanden.
oh ja en een kussen?

groetjes Arjanne

Hier slaapt Joyce nog gewoon onder haar dekentje(s).
Maar deze zitten wel in een overtrek ,dus geen gedoe met een lakentje.Joyce heeft wel een kussen,maar wel voor kleine kinderen.Deze is net zo dik als een dekbed en een stuk kleiner als ons kussen.Hier was ze gewoon aan toe.Elke keer draaide ze zich onder haar deken vandaan om deze als kussen te gebruiken.Sinds ze dit "kussen"heeft blijft ze weer netjes liggen.En dat ondanks dat ik geen voorstander ben van Kussens bij kleine kinderen.Soms moet je wat......

Groetjes Jessica

Hoi,

mijn jongste slaapt ook onder een dekentje in een overtrekje. Dat heb ik bij alledrie vanaf het begin aan gedaan. Toen de jongste de deken steeds van zich aftrapte heb ik die overdwars in het ledikant gedaan en dat ging prima want dan heb je meer ruimte om in te stoppen. Nu niet mer want nu dekt die zichzelf toe en kruipt juist lekker onder de deken.

Een kussen geef ik nog niet want daar is m.i. nog geen behoefte aan. De andere twee hebben ook pas een kussen vanaf dat ze drie jaar waren en dat is een dun kinderkussen.

Groetjes

Hoi,

Feline slaapt sinds een paar weken onder een dekbed en op een dun kussen.

groetjes Mariska
Feline is trouwens 22 maanden

Hoi Arjanne,

Tara is 22 maanden en slaapt nu ca. 5 maanden op een dun kussen van de Ikea en een deken met dekbedovertrek.

Groetjes,
Shivana

Lotte slaapt in een slaapzak. Zolang ze dat accepteerd blijf ik dat doen, kan ze er ook niet onder vandaan kruipen. Zodra ze niet meer wil gaat ze naar een dekbed.

Groetjes,

Marisa

hoi hoi

Ryan slaapt sinds 2 weken onder een dekbedje
en het gaat super goed

hij slaapt ook weer door .

hij kruipt er ook niet onder maar juist bovenuit

dus leg hem voor ik ga slapen er nog ff goed onder

een kussen heeft die neit en krijgt hij voorlopig ook nog niet

groetjes moekje

hoi hoi,
hier heb ik toen t van t winter zo koud was wel een dekbedje gebruikt en normaal gewoon dr dekentje in een hoes dat heb ik al vanaf ongv 8 a 9 mnd gedaan..ik vindt een lakentje met deken zoals in t begin z''on gedoe..

hier nog geen kussen voorlopig.
groetjes

Terug
Bovenaan