dekbed

Officieel vanaf 2 jaar......

Mijn dochtertje slaapt vanaf 1 jaar en 5 maanden onder een dekbed en vanaf 1 jaar en 8 maanden met een niet al te dik hoofdkussen erbij.... Wij hebben nooit problemen ondervonden, maar het is dan ook wel een meisje dat motorisch zeker niet achterloopt.......
 
Hoi,

Hoe oud is je zoon/dochter? Mijn dochter is 16 maanden en ik twijfel ook of ik haar onder een dekbedje moet doen. Het begint toch wat kouder te worden en dat dekentje van de prenatal is ook niet zo dik. Nu ligt ze in haar dikke slaapzak met een pyama aan zonder deken.

Groetjes
 
Hoi Ciomama,

Mijn dochter is 19 maanden. Ik ga haar binnenkort sowieso weer een dikke slaapzak aantrekken, omdat ze niet onder dekentje/lakentje ligt. Nu heeft ze het nooit koud, maar straks in de winter brrrr....

Groetjes
 
volgens mij mag het ook pas vanaf 2 jaar, maar ik denk ook dat je moet kijken hoe je kindje is en of ze niet al te veel beweegt, waardoor ze er onder kan schieten.
onze dochter is nu bijna 2, maar zij krijgt in jan/feb een nieuwe kamer en dan krijgt ze ook een dekbed van ons.

 
Onze dochter krijgt ook ongeveer over een half jaar een nieuwe kamer en dan ook waarschijnlijk een nieuw bed(je), dus dan zal waarschijnlijk het dekbed en kussen pas komen, zij is dan ook al 2jr. Dus dat zal dan wel goed komen, haha.
 
hoi peetje,

wat is de reden dat jouw kindje een nieuwe bed krijgt?
bij mij komt het omdat ik nu zwanger ben van de 2e.
we verwachten het kindje in april, dus dan kan ze ruim 2 maanden wennen aan haar nieuwe kamer.
mijn man en ik hebben alleen nog een discussie over wat voor een kamertje het wordt (dit met eventueel doorschuiven van de kamer voor de 2e straks)
 
Ja idd 2, maar thijmen is 19 maanden en sinds zijn operatie ( heeft 2 implantaten boven zijn oren gekregen omdat hij doof geboren is) heeft hij een dun kussentje.
hij ligt hier gewoon lekkerder op.

gewoon kijken hoe ze/hij slaapt en het daar aan afstemmen denk ik!


groetjes!
 
Terug
Bovenaan