dekbed??

ik las hier ergens op de site geen idee meer waar en hoe ik er kwam dat vanaf een jaar je kindje onder een dekbed mag slapen.
ik zelf vind dat "fluffy" gevoel van een dekbed heerlijk. lekkerder dan dat stugge van een deken.
zijn er al moeders (en vaders natuurlijk) die hun dreumes onder een dekbed laten slapen??

smooty

alicia heeft een hele dunne slaapzak en een dekbed. maar eigenlijk mag een kindje pas vanaf 2 jaar onder een dekbed. omdat dit erg warm is en kinderen er makkelijk onder komen. een dekbed ademd niet en houd warmte vast.
maar hier ligt ze al vanaf der 10e maand onder een dekbed. en slaapt dan beter. met warmer weer pakken we weer een deken.

Ik gebruik ook al een tijd het dekbedje. Zijn duodeken icm slaapzak was gewoon te koud. Dan werd hij ''s nachts wakker en voelde dan koud aan. Met het dekbedje hebben we daar geen last meer van gehad en hij lag altijd met zijn hoofd en armpjes boven de deken. Dus ik ben eigenlijk ook nooit bang geweest dat hij eronder zou komen. Nu wil ik wel weer overstappen naar de duodeken, omdat ik het nu ook vrij warm vind worden voor het dekbed.

Hier ook een tijdje al een dekbed..
Hier is het voornamelijk gekomen omdat Ethan bij ons in bed wel sliep en zijn eigen bed niet dus toen hem een deken gegeven en toen zou hij wel weer in zijn bed slapen maar laatste 2wweken ligt hij in een slaapzak alleen omdat hij de deken weg schopte vond hij blijkbaar te warm

Ik heb het dekentje waar ze dus vanaf het begin onder liggen in een dekbedhoes gedaan! Dus hij ligt onder zijn deken in een hoesje!! Dus geen gevaar van het dikke dekbed maar wel het gemak van een dekbed!

Terug
Bovenaan