Dekbedje voor Quinny Freestyle Comfort

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een kinderwagen van het merk Quinny Freestyle 3 XL Comfort. Nu wil ik graag een dekbedje voor de kinderwagen hebben. Ik heb er een van een vriendin maar deze is veel te groot. Weet iemand waar ik deze kan aanschaffen? Tevens wordt er bij deze kinderwagen een soort dekbedovertrekje geleverd met een rits onderin. Volgens de verkoper is dit een dekbedovertrekje maar ik vind het nogal een groot ding. Weet iemand met dezelfde kinderwagen van hoe en wat.
Alvast bedankt voor de reacties.
 
ik heb precies hetzelfde probleem dus ben ook erg benieuwd of iemand dit weet ik heb er tot nu toe gewoon een dekentje in gestopt in het dekbedje met rits.
Groetjes,

Kat
 
Hallo
Toevallig hebben wij ook deze wagen gekocht. Maar dat soort dekbedovertrekje, zoals jij dat noemt, moet je een dun dekentje in doen en dan het overtrekje met dekentje erin dubbel leggen. Zo past het wel in de wagen en hoef je niet op een ander dekbedje uit. Ik hoop dat je met deze raad wat kunt.
 
Hoi ik heb ook een quinny en ook het dekbedje is veel te groot maar ze advieseren om geen dekbedje te gebruiken wat ik ook niet gedaan heb ik heb een wolle deken op maat gemaakt en dan het overtrekje eroverheen dan kun je hem/haar lekker instopppen.
Een dekbedje is snel veel te warm en dit was een goede oplossing.
Succes
 
Ik heb deze kinderwagen ook en vind de hoes hartstikke handig. Gewoon een dekentje in doen (of meer als het koud is), rits dicht en dan dubbel in de wagen leggen. Dan past het perfect. Door de hoes worden de dekentjes niet zo snel vies, hoef je alleen de hoes maar te wassen. Bovendien ziet het mooi uit omdat de kleur hetzelfde is als de kinderwagen. Dat lukt je nooit met een apart dekbedje.

Je bent gek als je nog extra geld gaat uitgeven aan iets wat je eigenlijk al hebt! En dat voor de 6 maanden dat je de reiswieg kan gebruiken... Zonde hoor!
 
Hoi,

ook wij hebben de Quinny XL Comfort en wij hebben bij de winkel er een dekbedje gratis bij gekregen. Moet wel zeggen dat het dekbedje iets kleiner is dan de hoes, maar ik vind het wel makkeleijk, want je kunt het hoesje makkelijk langs je kindje leggen.
Met een groot dekbedje wordt het nml zo'n geprop.

Je kunt bij de babyspeciaalzaken wel zo'n dekbedje kopen, heb alleen geen idee wat ze kosten.

Succes ermee!

Groetjes Chantal.
(sept 2004)
 
Bedankt voor julle reacties. Ik ben vandaag bij Prental geweest en die adviseerde mij inderdaad om geen dekbedje te nemen maar een dekentje. Nou ja, die moest ik dan natuurlijk maar aanschaffen. Ik koop op de markt nog wel een leuk stofje waar ik eventueel nog een hoeslakentje van kan maken.
 
Het is inderdaad beter om geen dekbedje te gebruiken ivm wiegedood. Het allerveiligst is nog om een lakentje(dus ook geen hoeslaken) en dekentjes te gebruiken.
 
Terug
Bovenaan