deken , lakentje

hmimes

New member
hier ligt die al een tijdje alleen met slaapzak te slapen , ligt overal in bed . Boven beneden etc . Hoe moet het als het wat kouder wordt een dikker slaapzak zoizo . Maar een deken hoe moet ik dat doen . Vorige keer had ik een stuk lakentje bij voeteind liggen is die met hoofdje onder gaan liggen . Schrok , maakte ook enge beweging van helppp . Pffff
 
Daar zit ik ook mee, Logan ligt ook overal in zijn bed en op de raarste manieren.
Hij lag wel netjes met zijn hoof op zijn deken maar vind het best eng als het straks kouder wordt.
Dus als iemand de gouden tip heeft
 
Goede vraag meid. Ik moet ook maar even gaan kijken hoe we dat gaan oplossen tzt.
Dean en Jack liggen in de meest vreemde posities in bed en nu alleen in hun romper. Doe er wel een lakentje overheen maar dat is er in 2 sec weer vanaf.

Denk in de winter een pyjama en dan een dikke slaapzak. Wellicht een deken maar die blijft er toch niet opliggen, vrees ik.....

Goed de temperatuur in de kamer in de gaten houden in ieder geval. Denk niet zat ze het echt heel snel super koud hebben met een pyjama en een dikke slaapzak. Ga je zelf maar na, als je dat allemaal aan hebt en de verwarming staat ook aan.

Liefs
 
Ik deed bij mijn middelste wel eens twee slaapzakken over elkaar in de winter( als het echt heel koud was). Goedkoper als zo'n combisleeper etc. Dus een dunne slaapzak zonder mouwen met daarover een dikke met mouwen. Pyjama en sokken...dan moet het wel lukken toch!
En bij Stijn gebruik ik nu een snoozzz. Ik was er tot nu toe altijd erg op tegen om kinderen vast te leggen in bed, maar sinds hij kan rollen in bed werd het slapen minder en minder, en kwam de ochtend eerder en eerder. Nu slaapt hij werkelijk prinsheerlijk. Hij wordt soms wel wakker, maar omdat hij niet om kan draaien pakt hij dan zijn knuffel en duim en valt uiteindelijk weer in slaapt...echt heerlijk!!
 
Met een snoozzz....is van klitteband...om de buik...Klinkt heel eng....vond ik ook...maar toch ideaal. En Stijn vindt het heerlijk...valt er ook veel sneller mee in slaap!
 
Heb ook ff gekeken naar de snoozzz.....lijkt me ook erg handig en eigenlijk helemaal niet eng. Beetje Puckababy idee alleen nu niet inwikkelen maar de flapjes als een soort dekentje onder het matras. Wel fijn dat de snoozzz er is van 0-36 maanden.

Hier is het zo dat Dean en Jack op hun zij of hun buik slapen dus voor ons geen optie. Denk dat ze mega gefrustreerd raken als ze zich niet kunnen omdraaien.

Ach, we krijgen gewoon geen strenge winter. Dat lijkt me een beter plan en ik denk dat onze kids het helemaal niet zo heel erg snel koud hebben.

Liefs Lynn.
 
hahaha Lynn we hopen het geen strenge winter . Ik heb over 2 wkn een afspraak CB zal het wel even vragen hoe het moet . Die van mij is ook een buikslaper zij slaper nu zie zelf draait .
 
Terug
Bovenaan