deken of dekbed??

A

Anoniem

Guest
waar slapen jullie kleintjes onder,anouk slaapt nog onder een lakentje met deken.als ze een groot bed krijgt ga ik een dekbed kopen.
ze mogen toch al wel onder een dekbed???

gr petra

Hey Petra,

Dylano slaapt al wel onder een dekbed. Hij is toen ik zwanger was van Syl over gegaan op een groot bed, dus daar hoort ook een dekbed bij denk ik dan
Hij wilt er alleen niet altijd onder blijven liggen, maar daar heeft ie dan weer een slaapzak voor aan.
Ik glf dat een dekbed afgeraden wordt tot de 2jr. Maar hoe ouder ze zijn, hoe minder kans op wiegendood oid.

Liefs Deb.

Ff een tip voor als je een dekbed nog te eng vind. Je kan ook een deken in het hoeslaken doen....

Hai,

Vanaf 2 jaar mogen kindjes onder een dekbed slapen, daarvoor is de kans op verstikking van een dekbed nog aanwezig.
Jesse slaapt onder een dekentje, maar deze heb ik in een dekbedhoesje nu.

Groetjes Linda

Hier slaapt Joyce Nog wel onder een dekentje,maar dan in een overtrek.
Toevallig had ik van het weekend leuke stof voor een overtrek gekocht.Ze heeft er wel genoeg,maar geen echte meidenplaatjes meer geel ed.Nu was ik dus aan het denken wordt het 1-persoons of nog het formaat van de deken.Ik maak hem nu dus op maat van de deken met uitleg mogelijkheid.Ik vind Joyce nog niet toe aan een dekbed.Ze slaapt ook nog in een slaapzak met lange mouwen (daar is ze zeer aan gehecht) en anders wordt het ,denk ik, te warm.

Groetjes Jessica

PS:Ik verwacht niet dat eerdaags uit haar ledikant gaat.Tot aan haar eerste verjaardag sliep ze op de hoogste stand en nog steeds doet ze geen moeite om overeind te komen.Als ze in bed zit is het al heel wat.Het liefst wordt ze nog als een baby uit bed getild.Kleine luilak!

Ik heb nu mijn deken in een dekbedhoes. En eind dit jaar krijgt Rik een dekbed, denk dan dat ie 2,5 jaar is ongeveer dus dan moet dat zeker lukken. En idd voor de 2e jaar raden ze het af.

Groetjes Saskia
mv Rik 20 mnd

Marissa slaapt in haar slaapzak onder een deken en een laken. Ik vind haar nog veel te klein voor een dekbed maar Marissa is natuurlijk nog geen 1.5 jaar.

Tara slaapt al enige tijd onder een dekbed en op een kussen (de hoofdkussen voor kindjes van de Ikea).
Slapen jullie kindjes ook al op een kussen?

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan