Dekens en lakens

<p>Waar kopen jullie deze? Zit er nog veel verschil in? Ik vind het zo zonde om er te veel geld aan uit te geven.</p>

Ik heb dekentjes en lakentjes van Meyco. Besteld via Wehkamp.
Maar meneer is nu 2 weken oud en ligt al in een slaapzak, hij schopt zn dekentje van zich af en krijgt het dan koud. Dus slaapzakje en een laken. Dekentje dus niet meer in gebruik! 

Hoi! Ik gebruik alles van Jollein en Koeka en ben ontzettend tevreden. Bij mijn eerste kind had ik dat niet gedaan en kocht alles zo goedkoop mogelijk maar na een paar wasbeurten ziet het er gewoon niet uit. 
Ik heb de dikke (winter) en dunne (zomer) dekens van Koeka en de hoeslakens van Jollein. Ik gebruik geen laken om de deken, ik heb de dekens gekocht waar een laken op zit en was de dekens gewoon wat vaker, dat kan prima met dit kwaliteit. Ook de waskussenhoezen van de wat duurdere merken zijn steviger en krimpen niet en de kleur blijft mooi. 

Ik gebruik nu alleen een gebreide deken van prenatal in mn dochter haar ledikant omdat ze nu in een slaapzak slaapt 
https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/slapen/dekens/prenatal-ledikantdeken-gebreid-4224000.html?gclid=EAIaIQobChMIyZHps6D84AIV2uF3Ch2sOwjkEAQYAiABEgJEb_D_BwE
Toen ze nog kleiner was sliep ze in een zelfgemaakte deken van leuke katoenen stof met print en wafelstof, gevoerd met badstof (ze was in december geboren). Lakens gebruik ik niet meer

Heb van meyco. Heb op sites gesurft als vanastensuperbabystore en wehkamp of babypark. En zo dealtjes weten uit te neuzen. Ook heb k een deken en een slaapzakje van T merk Lodger van Mn ouders gekregen voor Mn babyshower. Zo kun je eventueel ook aan de spullen komen die je nodig hebt. 
De kleine is er nog niet uit dus kan verder nog niks over kwaliteit zeggen. 

Ik ben heel blij met jollein.. maar kijk vooral naar wat je mooi vindt zou ik zeggen. Een slaapzak is ook al vroeg fijn! Ik had wel wat veel gekocht, want ik heb toch een favo deken die ik snel in t weekend was en gelijk weer op het bedje doe..

Ik heb 2 gehaakte dekens (handgemaakt door de oma's) en 1 deken van Meyco die ik heel fijn vind. De deken van Meyco is ook erg groot, dus die kunnen we nog erg lang gebruiken! 
Lakentjes heb ik geleend, hetzelfde geldt voor het beddengoed voor de wieg. 

Wij hebben een deel gewoon bij ikeda gekocht. Daarnaast een zelfgemaakte sprei van oma gehad en hier en daar nog een lakentje ontvangen als cadeau. Omdat ze ingebakerd ligt en bij ons in de slaapkamer erg koud kan zijn, ligt ze nu onder een lakentje en dekentje . We checken regelmatig of dit niet te koud voor haar is of te warm (hadden we laast met het mooie week, sprei werd toen te warm).

Terug
Bovenaan