dekentjes

Hahaha... ik stel maar wéér een vraag...

Aangezien wij volgende week de laatste dingetjes voor de babykamer gaan halen, was ik benieuwd waar iedereen bijvoorbeeld de dekentjes haalt?

Ik vind ze overal zo waanzinnig duur...
Je betaald zo tegen de 20 euro voor een dekentje!

Kan me niet voorstellen dat er geen zaak is die goedkoper is.
De hema was wel wat goedkoper dan bijv. v&d en prenatal, maar die dekentjes vind ik niet bepaald mooi.
Ik zoek gewoon een neutrale kleur.

Groetjes.

Hoi Jessica

Nou dan zal ik maar eens wat schrijven, na eerst meegelezen te hebben.

Ik vond de dekentjes ook duur. Alleen maar omdat er BABY op staat, heb ik het idee. Want ik heb een speciaal wiegdekentje bij de Hema gekocht voor 13 Euro. Een week later was in Koopjeswinkel (zo´n soort faillisement/en partijenverkoopzaakje hier in Dronten) en daar vond ik dus dezelfde fleecedekentjes maar dan voor 4,50 Euro per stuk!!!! Waaaaaaaaaah!!! Wat een verschil!!!!

Dus mss heb je bij jou in de buurt ook zo´n winkeltje? Of een Action? Een Wibra desnoods? Ik zat achteraf te denken, ik had ook een ´gewone´ grote kunnen kopen ergens, dan vouw je het gewoon een keertje extra dubbel, lekker warm voor de kleine!

Ik ben zowieso een voorstander voor dekentjes, een dekbedje is gauw verstiikkend ivm wiegendood (of komt dat voort uit iets wat ze eerder zeiden? Mijn jongste is nl al bijna 8).
Succes, laat je nog ff weten of en waar je geslaagd bent?

gr, Suus

Let wel op dat de dekentjes van katoen moeten zijn want het moet goed kunnen ademen. Ik had ook een aantal fleece en polyster dekentjes maar die heb ik nooit mogen gebruiken want het si gevaarlijk om in te slapen. test zelf maar met ademen. verder zijn het helaas wel de prijzen voor katoen. goed zoeken op internet leverd soms leuke prijzen op.

succes van mariska mama van Zifjon 19 maanden en 27 weken zwanger nr 2

Hallo

ik hoor hier niet thuis, maar op t mei forum
Maar idd je mag alleen maar katoenen (of wol) dekentjes gebruiken vooral de eerste weken (ben krverzorgster en kom veel fleece tegen maar mogen we niet gebruiken)
Er is in novemer een jonge gezinnen beurs en daar staan altijd een stand met hele goedkope dekentjes en nog leuk ook. Ik weet niet of jullie daar heen gaan maar scheelt een hoop geld (wat je dan wel weer aan wat anders uit geeft daar maar het gaat om t idee haha)

groetjes Mama van Aimee

Ben je natuurloijk alleen wel weer een tientje kwijt aan entree voor de JJ beurs, haha. Maar het is wel erg leuk om heen te gaan. Voor een keertje dan.

Je kunt ook eens op marktplaats kijken, als je echt geld wilt besparen. Er zijn veel mensen die goed spul hebben waar hun kinderen weer uitgegroeid zijn.

Ikea heeft soms ook nog wel leuk spul voor niet al te gekke prijzen.

En aan de andere kant: een kind kost nu een keer geld. Zeker de eerste. Daarna kun je de meeste spullen nog wel gebruiken voor een volgen kindje.

Terug
Bovenaan