Delano alwéér ziek,pffffffff

Jeetje,twee weken terug riep ik nog tegen mijn moeder dat Delano bijna nooit ziek is,dat had ik blijkbaar beter niet kunnen  zeggen want hij is nu voor de tweede keer in 2 weken ziek!
Heel sneu,we vierden vandaag nog een klein beetje zijn verjaardag want mijn broer kwam vandaag nog voor zijn verjaardag,ook oma kwam even op visite.
Allemaal heel gezellig totdat Delano bij oma op schoot lag te hangen en weinig puf meer had.
Ik dacht eerst dat hij gewoon moe was,middagslaapje gemist(wat overigens vaker gebeurd de laatste tijd,hij is duidelijk aan het rommelen met zijn ritme),totdat mijn moeder opmerkte dat hij wel heel warm aanvoelde en hij idd knalrode wangen had.
Temp opgemeten en ja hoor,40,1!
Hij wilde graag naar bed dus zetpil erin en plat maar!
Net werd hij wakker,het bed was kletsnat,zó nat dat ik moest ruiken op hij gespuugd had of dat het zweet was.
Het was dus zweet!een hele natte plek in zijn bedje!
Bah,arm mannetje,dit is al de tweede keer in twee weken.
Ik ga zo lekker naar bed,want het kan wel 's een heeele lange nacht worden!
Groetjes Tanja

Hè wat vervelend en dat net als het nog een beetje feest is. Hopelijk valt het mee vannacht en voelt hij zich heel snel weer beter!! Beterschap met je mannetje!!

Groetjes Fonske.

Ahhh, beterschap!!! Gelukkig is het vaak wel zo, dat die kleintjes ook weer heel snel herstellen! Ik hoop dat je kleine man zich morgen weer een heel stuk beter voelt,

Liefs
Susan

je zult het inderdaad altijd zien... ik schreeuw het ook altijd; die van mij is nooit ziek.... nou gegarandeerd dan krijgt hij het....

Maarre, hoe is het nu? Ik hoop dat hij zich gauw weer beter voelt. Het is zo vreselijk zielig, een ziek kleintje.....

liefs
di silva

Hey,
Lief Fonske dat je ernaar vraagt.
Het gaat nog niet zo geweldig met de kleine man.
Hij heeft vannacht overigens wel goed geslapen,dat is dus wel fijn!
Vanochtend ging het niet zo lekker,hij wilde ook niet eten,gelukkig wel drinken.
Hij ligt nu alweer een paar uur  in bed.
Koorts heeft hij ook nog,maar niet meer zo hoog als gisteren.
Lekker veel knuffels en aandacht,dan komt het allemaal wel weer goed!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan