Jeetje,twee weken terug riep ik nog tegen mijn moeder dat Delano bijna nooit ziek is,dat had ik blijkbaar beter niet kunnen zeggen want hij is nu voor de tweede keer in 2 weken ziek!
Heel sneu,we vierden vandaag nog een klein beetje zijn verjaardag want mijn broer kwam vandaag nog voor zijn verjaardag,ook oma kwam even op visite.
Allemaal heel gezellig totdat Delano bij oma op schoot lag te hangen en weinig puf meer had.
Ik dacht eerst dat hij gewoon moe was,middagslaapje gemist(wat overigens vaker gebeurd de laatste tijd,hij is duidelijk aan het rommelen met zijn ritme),totdat mijn moeder opmerkte dat hij wel heel warm aanvoelde en hij idd knalrode wangen had.
Temp opgemeten en ja hoor,40,1!
Hij wilde graag naar bed dus zetpil erin en plat maar!
Net werd hij wakker,het bed was kletsnat,zó nat dat ik moest ruiken op hij gespuugd had of dat het zweet was.
Het was dus zweet!een hele natte plek in zijn bedje!
Bah,arm mannetje,dit is al de tweede keer in twee weken.
Ik ga zo lekker naar bed,want het kan wel 's een heeele lange nacht worden!
Groetjes Tanja
Heel sneu,we vierden vandaag nog een klein beetje zijn verjaardag want mijn broer kwam vandaag nog voor zijn verjaardag,ook oma kwam even op visite.
Allemaal heel gezellig totdat Delano bij oma op schoot lag te hangen en weinig puf meer had.
Ik dacht eerst dat hij gewoon moe was,middagslaapje gemist(wat overigens vaker gebeurd de laatste tijd,hij is duidelijk aan het rommelen met zijn ritme),totdat mijn moeder opmerkte dat hij wel heel warm aanvoelde en hij idd knalrode wangen had.
Temp opgemeten en ja hoor,40,1!
Hij wilde graag naar bed dus zetpil erin en plat maar!
Net werd hij wakker,het bed was kletsnat,zó nat dat ik moest ruiken op hij gespuugd had of dat het zweet was.
Het was dus zweet!een hele natte plek in zijn bedje!
Bah,arm mannetje,dit is al de tweede keer in twee weken.
Ik ga zo lekker naar bed,want het kan wel 's een heeele lange nacht worden!
Groetjes Tanja