Delen van bevallingservaringen

<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">Hoi dames, voor een nieuwe website ben ik op zoek naar bevallingsverhalen. De website zal dan ook uit alleen maar bevallingsverhalen bestaan, de bedoeling is om er uiteindelijk zo veel verhalen op te zetten dat er per onderwerp gezocht kan worden (bijv thuisbevalling, keizersnede, zwangerschapsdiabetes, positief, heftig, snelle bevalling, etc.). Dit vanuit een persoonlijke behoefte toen ik zwanger was van mijn kindjes (2 bevallingen erop zitten). Het doel is om andere zwangere vrouwen te inspireren, vertrouwen te geven of troost te bieden. Wil jij je verhaal delen? Mail deze dan naar </span>bevallingsverhaal@gmail.com<span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;"> Maximaal 750 woorden, vermeld er ook bij of je anoniem wilt blijven of onder welke naam je je verhaal geplaatst wil hebben. Ik verzamel eerst 30 tot 40 verhalen voordat de website live gaat, uiteraard stuur ik je een berichtje als het zover is. Alvast bedankt! Groetjes, Lauke</span></p>

Wauw wat een mooi doel!! Ik was een best bijzonder geval waardoor ik niks kon terug lezen. Overal las je dat ballonnen bij opgang brengen wel werkte. Nou mooi niet!! 
Jammer dat ik veel spelfouten maak anders had ik graag voor je aan de slag gegaan!

Terug
Bovenaan