delete

Zolang je niet valt of hele rare dingen gaat doen is er niks aan de hand. Kindje zwemt lekker in vruchtwater. Vaak is er bij vrouwen die ongeluk krijgen ook niks met het kindje aan de hand. Jezelf goed vasthouden.

Welnee, kan echt geen kwaad. Als je nu 35 weken zwanger was geweest, was het misschien wat hobbelig en oncomfortabel geweest, maar alsnog geen probleem. Zeker in een prille zwangerschaps kan dit helemaal geen kwaad, hooguit word je misschien misselijk ;) De boot maakt vast geen enorme klappen en het duurt ongetwijfeld ook geen uren.

Met 28 weken zwangerschap ben ik naar Griekenland gevlogen en hebben we 2 weken een rondreis gedaan met een zeilschip van eiland naar eiland. En daarna nog een week wild gekampeerd, slapen op een matje in de buitenlucht zonder enige luxe. Op het zeilschip leefden we, dus 2 weken zeilen (vooral heel veel hobbelen) en ook slapen op de boot. Het was een fantastisch avontuur met m'n dikke buik, we hebben heel wat flinke golven gehad maar m'n dochter is kerngezond ter wereld gekomen hoor! ;)

Ik snap jou 100%
Toen ik zo pril zwanger was nam ik ook 0 risico en vroeg vaak of het een en ander wel verstandig was..

Op die boot is prima.
Als jouw buikgevoel zegt: liever niet, dan doe je het niet.

Wat nu belangrijk is, is gezond eten, stressvrij zijn, lachen, je lekker voelen

Terug
Bovenaan