demi36, heb je tips voor de vakantie?

Hi Demi,

Wat een prachtige foto's van Gran Canaria. En wat zullen jullie genoten hebben.....

Wij gaan over 3 weken met vakantie naar Gran Canaria.
Heb jij misschien nog tips?
Moet ik namelijk zelf luiers meenemen voor de hele week?
Had jij veel kleertjes meegenomen?
Welk speelgoed?
Is er iets wat je de volgende keer echt anders zou doen dan nu?

Wij gaan voor de eerste keer, dus elke tip is maar dan welkom. Als andere dames een tip hebben? Graag!

Alvast bedankt!
groetjes, Charlotte

Ik neem standaard teveel mee op vakantie, te veel luiers, teveel kleren en teveel speelgoed.

Luiers, ik zou meenemen wat ik als tasopvulling kwijt kan. Je kan ze daar ook kopen, natuurlijk wel duurder maar toch.

Kleding, je kan elke avond even snel een handwasje doen, de volgende dag is het toch weer droog.

speelgoed. wat voor op het vliegtuig, meer niet tijd om te spelen is er toch niet en een emmertje en schepje is daar ook zo gekocht.

veel plezier in elk geval (van een moeder die ook dit jaar veel te veel mee zal slepen.)

Hoi Charlotte!

Lekker zeg dat jullie het nog in het vooruitzicht hebben! Het lijkt voor ons alweer zo lang geleden!

Tips:
Luiers: ik had een mega pak pampers bij me van 64 stuks (maar 11 euro bij de Action!)
Ze kosten daar ± 18 euro voor misschien 20 stuks! en ik mocht voor Fabio toch 20 kilo meenemen in zijn koffer dus plek zat!
Kleertjes: ik had best wel veel bij me omdat het 's avonds best wel kan afkoelen soms, dan heb je echt een vestje nodig en een lange broek voor die kleintjes. Overdag had ie eigenlijk alleen een zwembroek aan, dus dan gebruik je niet veel.
Speelgoed: Fabio is gek van puzzelen, dus ik had 3 boterhamzakjes gemaakt met elk 1 puzzel erin (kost geen ruimte) verder wat kleine boekjes en een paar kleine autootjes.
Ik had daar emmertje/schepje gekocht en een opblaasbootje (mega-succes!!)
In het vliegtuig had ie zijn Nijntje computertje mee en daar heeft ie heel lang mee zitten spelen.

Succes! En ik ben benieuwd naar jou foto's!!

Groetjes van Cissy

Hi demi,

Bedankt voor je tips. Vooral de luier-tip en de warme kleertjes voor 's avonds-tip waren zeer welkom. Wij vliegen vanaf Dusseldorf en willen het autostoeltje meenemen voor in het vliegtuig. Weet jij (of een van de andere meiden) of je een buggy mee mag nemen in het vliegtuig als handbagage?

Groetjes Charlotte

Hoi Charlotte,

De buggy kan je gewoon meenemen. Je krijgt er net als aan je koffer, een label aan. De buggy mag zelfs helemaal mee tot aan het vliegtuig, bij het instappen laat je hem achter en als je uit stapt ligt ie alweer klaar bij de uitgang van het vliegtuig!
Maar, als ik vragen mag, waarom wil je een autostoeltje meenemen? Fabio zat erg lekker in de vliegtuigstoel hoor: hij kreeg zelfs een kussentje en een dekentje voor als hij wilde gaan slapen!
En naar welk hotel/appartement ga je?

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan