DEN HAAG - tips gevraagd

A

Anoniem

Guest
Morgen gaat het gebeuren ... (ja wat dan)
Niet zo bijzonderhoor, maar ik heb er zo'n zin in.
Ik ga met mijn moeder en zusje weer eens ouderwets een hele dag ongegeneerd geld uitgeven! M'n zusje wilde graag naar den haag.
Is iemand daar bekend en kan die mij vertellen waar ik het beste mijn auto kwijt kan (dicht bij de winkels!!) en waar de leukste winkelstraat zit (veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel winkels svp)
Thanx for your help!
Liefs Nelleke

Hoi Phira, ik parkeer altijd in de garage onder het Spui (wel duur, maar waar niet?). Die is onder de straat waar de BIJenkorf zit en meer heb je toch niet nodig, haha?
Nee hoor, alle grote ketens zitten daar. Daarachter is de Spuistraat, daar is het nogal druk (let op je tas!). Maar als je weer daarachter komt heb je leuke winkelstraten. Met de Bonneterie,
de Hoogstraat en het Noordeinde
voor het ongegeneert VEEL geld uitgeven. Ik probeer straks nog even op te zoeken hoe je het beste bij de garage komt. Veel plezier morgen.
ps ga je speciaal ergens voor shoppen?
groetjes Stephanie

Kleding, kleding, kleding, kleding, kleding, kleding ... en kleding.
(in de ruimste zin van het woord)
Heb eigenlijk gewoon een nieuwe garderobe nodig!

Ik ben het met Toulouse een. Daar parkeren en je bent in het hart van de stad. Het is de grote markt garage. Bereikbaar via borden P grote markt. Wel ff doorrijden als je in de garage bent het is namelijk een hele lange garage en als je op twee derde van de gargge parkeert ben je in het hartje van de stad. Ik parkeer altijd in de buurt van het bordje Wagenstraat. het is van Qpark dus als je ff googeld moet je het wel kunnen vinden.

Veel plezier

Yep de parkeergarage van de Grote Markt, daar kan je de auto het beste neerzetten.

Ga je lekker jezelf verwennen nu je zoveel bent afgevallen? Nou meid go for iT! Je hebt het verdiend hoor!
Heel veel shopplezier morgen!!!

Groetjes van Cissy

Nu begrijp ik waarom het altijd zo druk is in die garage, haha... Maar idd ik rij altijd helemaal door, naar boven. Als Kian mee is kan je via de Mediamarkt met de lift omhoog. Weet iemand waar de lift in de garage zit???????

goeie vraag! Ik erger me altijd rot aan die stijle trappen!

Volgens mij zit er een lift ter hoogte van de VD maar dat weet ik niet zeker

Als ik me niet vergis is er zelfs een lift die vanuit de parkeergarage de V&D ingaat! Maar nou kom ik, als Groningse natuurlijk niet wekelijks in Den Haag, dus ik weet het niet helemaal zeker.
Goeie keus trouwens, ik vind Den Haag erg leuk en gezellig. De winkelstraten vind je vanzelf!

Fijne dag!
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan