@ denise-pa 83

Hooii Denise,

Ja mijn ijzer hebben ze niet geprikt eigenlijk dus ik zou het niet weten haha.
Over 3 weken krijg ik weer controle met een groeiecho en dan controleren ze weer mijn ijzer.
Kan echt niet wachten voor de echo het is zo lang geleden dat ik kleine ukkie heb gezien!
Hoe gaat het met jou ? heb jij nog controles gehad betreft het hartje van jou ukkie ??

xxx ziana
 
Hoi Ziana!

Kan me voorstellen dat je je mannetje weer wil zien!!
Heb een aantal controles en echo's gehad vorige week. Heb hem dus wel weer veel gezien.. zo leuk :) maar wat een geruststelling dat alles goed is! pff. zat echt even in de stress hoor...

Hoe gaat het verder met je? Hou je het nog een beetje vol? Heb wel last van de warmte hoor haha.
Heb volgende week trouwens ook nog een pretecho, zin in :) jij hebt die dus niet?

 
Goedemorgen!

Ja ik kan dat echt heel goed begrijpen, had gistermiddag/avond echt zo last van mijn onderbuik en lies beetje menstruatieachtige krampen leek wel heb de verloskundige om 20:00 gebeld en die vertelde mij dat het waarschijnelijk mijn banden waren en ook omdat het kindje steeds groter wordt dat je dan wel last van krijgen. Kreeg de advies om 2 paracetamol intenemen en een warme kruik, 2 paracetmaol heb ik maar achterwege gelaten en heb lekker warm gedoucht daarna me bed ingedoken en eigenlijk wel lekker geslapen :) heb nu ook nergens last van gelukkig..maar dat was ook ff schrikken..gelukkig voel ik hem goed bewegen.
Ik had een geslachtsbepaling in week 17 laten doen en had toen ook 3d fotos bijgekregen..ik wil eigenlijk ook weer een pretecho laten maken nu zie je het helemaal goed..maar kost toch weer 40,- dus ben nog even aan het twijfelen hihihi

groetjes ziana
 
Goodmorning :) Die bandenpijn herken ik ook hoor! Neem dan liever ook geen paracetamol in... ik heb wat vaker last van mijn rib (rechts onder mijn borst) komt ook doordat de baarmoeder groter wordt.
De 3d echo die ik volgende week laat maken kost bij ons 110 euro.. zit wel alles bij in hoor. filmpje van 30 min, veel foto's en je ziet helemaal op wie hij lijkt :) vind het ook wel veel geld, maar het lijkt me zoo leuk!! Heb iig een mannetje die op ons lijkt qua temperament, poeh, hoe hij soms tekeer gaat in mijn buik hihi.
heb jij geen facebook?? ben benieuwd naar je buikie!! :)
 
hello,

ja soms gaat de mijne ook tekeer hahaha zo erg dat soms soort van pijn doet ! maar ik mag niet klagen :)
nee ik heb helaas geen facebook moet er echt wel 1 maken. Heb best een buikje voor mijn doen je ziet wel dat ik zwanger ben..ben best een klein meisje 1,60 en woog altijd 50 kg nu rond de 60 kg hihihi.
Mijn buik loopt echt in een soort van punt vorm naar voren .. van achter zie je helemaal niks..en bij jou ?
 
Haii! haha grappig altijd he!! Soms schopt hij me zo hard dat ik er echt van schrik! :)
Ik heb ook al wel een flinke buik hoor! net als jij wel echt in een punt naar voren.. van achteren kan je ook niet zien dat ik zwanger ben :) alleen mijn gezicht, borsten, armen en benen zijn wel iets voller geworden helaas :S dat vind ik wel jammer soms.. maar eet niet super veel ofzo. Ben ook al ruim 10 kilo aangekomen hoor! Mis het sporten wel heel erg, komt straks vast wel weer! hihi.
 
Terug
Bovenaan