Denise

Ik weet het niet meer. Eerst is ze vier weken lang verkouden geweest en alles wat daar bij kwam kijken. Nu was ze net weer een week de oude en nu weer wat.

Ze heeft geen verhoging. Ze heeft hele dunne gele luiers, en dat zowat om het uur.
Ze drink wel haar fles, maar daarna moet ik voorzichtig doen met haar.
Gisteren had ze fruit gehad. Een kwartier later kotste ze alles er weer uit.
Net brood geprobeerd, wat fruit werkt laxerend dus dacht ik brood is misschien beter. Komt er ook weer een golf uit.
Ze is een beetje hangerig en heeft ook rode wangen.

Ze heef nu één tandje wat door is. Verder voel ik helemaal niets wat op een doorkomend tandje lijkt.

Heeft iemand een tip tegen dat overgeven. Je kan niet meer spreken van spugen, want het is echt zo'n hele zure lucht. (brrrrrrrrrr)

Gr. Denise
 
Met overmatig veel overgeven moet je erg uit kijken. Denk je dat ze meer spuugt dan dat ze binnen krijgt dan zou ik de dokter even bellen. Een kind kan erg snel uitdrogings verschijnselen krijgen.
Ik weet dat mijn dochter in haar eerste jaar ook meer ziek is geweest dan gezond. Dit heeft bij mijn dochter waarschijnlijk meer te maken gehad met dat ze een onder gewicht had. Ze hoefde niet in de couveuse. Ook de vaccinaties hebben haar elke keer weer een knauw gegeven. Er heerst ook buikgriep dat gepaart gaat met overgeven. Het kan dus best een normale griep zijn. Des al niette min moet je even de dokter verwittegen. Misschien dat je o.r.s moet geven. Dit is een zakje met extra zout en de nodige vitaminen en mineralen. Of ze geven je een pilletje wat het braken tegen houd zodat je kind weer wat gezonde voeding binnen houd.

Veel succes.
 
Ik weet niet op je een vaccinatie gepland heb, maar daar zou ik zo en zo nu even mee wachten. Dat geeft namelijk helemaal een knauw aan haar weerstand. En ik zou zeker naar de huisarts gaan.
Sucses ermee en beterschap voor de kleine.
 
Aan je verhaal te horen lijkt het me buikgriep te zijn. Je kan inderdaad hiermee best even naar je huisarts gaan, die kan je medicatie voorschrijven. Mijn zoontje had het vorige week ook en die heeft motilium gekregen tegen het overgeven, en perentherol tegen diarree. Maar je dokter zal het waarschijnlijk wel beter weten dan ik... Succes!
 
Ik zou de dokter vragen om advies. Neem gewoon het zekere voor het onzekere. Verder zou ik ORS geven ter verkoming van uitdrogen.

Sterkte en succes ermee!!

Groetjes,
Nanda
 
Terug
Bovenaan