Denk aan je!

Lieve lieve Claudy,
Wat erg zeg,een 2e mk,jeetje wat is het leven oneerlijk zeg,bah.
Wel fijn dat je zoveel aan je man en moeder hebt, belangrijk hoor dat je je gesteunt voelt.
En gewoon nu voor de iui gaan, als jij daar een beter gevoel bij hebt, dan moet de gyn. hier zeker wat mee doen, t is jou lichaam + geest en jij weet wat je aan kunt en wat niet!!
En kom lekker hier kleppen wanneer je je rot voelt of gewoon wat kwijt wil, wij zijn er zeker voor je via dit forum!
He heel veel sterkte, liefs pluk

Hoi Pluk,

Wat een lieverd ben je toch. Je bericht komt precies op het goede moment. Ik heb net besloten er weer voor tegaan met IUI. Ik laat me niet afschepen door de gyn. Wat er in je bericht staat is wat ik precies ga zeggen. Niet meer dat wachten en wachten op aktie, vooral niet nu ik een 2e mk gehad heb in twee jaar tijd. Er zit voor mij teveel tijd tussen de spontane zwangerschappen om door te gaan met zelf proberen. Want dat is het ergste eraan. Zolang proberen, zwanger worden, erg blij worden en dan word het van me (ons) afgepakt. Dat is wat ik niet nog een keer aan kan.
nu heb ik het eindelijk verwoord hoe ik het bedoel zonder dat mensen gaan zeggen: Een iui is geen zekerheid op zwangerschap en een goede zwangerschap. Begrijp je dit of is dit allemaal raar wat ik zeg??? Maar dit is wat ik voel.

Bedankt voor je steun en goede woorden!

Liefs en knuffel Claudy

Terug
Bovenaan