denk dat het mis gaat

Dag meiden,

Ik denk dat het hier mis gaat. Gisteren al wat bruinige afscheiding gehad en "rare" buikpijn. Vanochtend was het weer over, maar na een toiletbezoek kwam het in alle hevigheid terug, veel slijm met ook rood bloed erin. Mijn gevoel zegt dat het mis gaat en dit klopt wel met het gevoel dat ik eigenlijk al had vanaf het moment dat ik positief testte. Het voelde zo anders dan mijn vorige zwangerschappen en ik had een hele vreemde drukkende buikpijn. De komende dagen is het dus even afwachten hoe het gaat lopen. Dinsdag bel ik sowieso even de vk om te kijken wat zij ervan zegt, maar ik denk dat het een miskraam is. Vanmiddag al een potje lopen huilen. Ik ga ervan uit dat de natuur zijn werk heeft gedaan, maar dat wil niet zeggen dat het niet zeer doet.
 
Ow jeetje, ik schrok al toen ik het onderwerp las. Veel sterkte! Hoe bizar toch dat je gevoel je zoveel kan zeggen...
 
Krijg er kippenvel van je verhaal en ook tranen in mijn ogen, raar, heb ik nooit laatst van.
Sterkte zeg, maar het kan toch nog zijn dat het allemaal nog zit voor het moet zitten, maar wat je zelf al schrijft, je gevoel zegt vaak genoeg, maar je weet het nooit.
X

 
jeetje meid, wat naar zeg. weet een beetje hoe je je voelt heb hetzelfde meegemaakt in feb. voelde toen ook anders dan de vorige zwangerschap. nu 4mnd later weer zwanger en voelt heel anders.
hoop voor je dat het niet doorzet.
sterkte
 
ohh lieve meid

Wat is dit erg. Als het goed is bel je vandaag de vk las ik? Hoop dat je terecht kan van de week voor een echo zodat het duidelijk word of het mis is of niet. Ik ga duimen voor je dat het niet zo is.

Liefs
 
hallo,
ik kan heel goed begrijpen,wat je bedoelt.
ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt eergister.
ik had ook last van een bruine afscheiding,en een beetje raar gevoel in me onderbuik.
dag er na werdt het al rood,en een beetje slijmerig.
ik ben naar het ziekenhuis geweest,en ze hebben een echo gemaakt.
ik had geen vruchtje in de baarmoeder.
ik moest mijn urine nog geven,en daaruit bleek dat het hcg hormoon hoog was.
nu moet ik morgen weer bloed prikken,en dan kijken ze of het gezakt is.
maar goed het doet erg veel pijn als je dit te horen krijgt.want je houdt altijd nog een beetje hoop.
maar bij mij mocht het niet baten de hoop.
ik wens je heel veel sterkte toe,en hopen dat het voor jou wel goed komt.
liefs.
 
Terug
Bovenaan