Denk dat het mis is :(

Heb al de hele dag een licht zeurderig gevoel van onderen/ inwendig. Weeenachtig gevoel.
En net een klein beetje roze slijmverlies.
Het hoeft niets te betekenen, maar ben er toch bang voor.
Net de verloskundige gebeld, die heeft nog geprobeerd een echo te regelen,maar helaas kon dat vanavond niet meer.
Morgen en over morgen moet ik weg dus dan kan ik niet, dus pas donderdag een echo.
Zou morgen 7 weken zijn.
Duimen jullie voor me dat het toch goed gaat!
Zucht...
Bowi

Ach Lieverd,

Ik hoop zo dat je gevoel niet klopt!
Het hoeft inderdaad helemaal niks ernstigs te betekenen. Zolang je geen helder rood bloed verliest is er vaak niks aan de hand.,Maar kan heel goed begrijpen dat je ontzettend bang bent!
Ik duim zeker met je mee dat het goed gaat!

Lfs Esther

Ik heb de 1e 3 weken ook pijn in mn buik gehad en dan bedoel ik echt behoorlijke buikpijn. Ook buikpijn die kwam en ging. Wel geen bloedverlies, maar je kan nu heel makkelijk een beetje bloedverlies hebben omdat alles zo goed doorbloed is. Ik hoop dat het hierbij blijft, probeer postief te blijven ook al is het moeilijk!! Ik hoop op het beste voor je meid!!

Wat rot voor je, snap dat je onzeker bent, maar ik had precies hetzelfde in de 8e week. En nu af en toe nog steeds een beetje.. Zo lang je geen vers bloed hebt en het maar een klein beetje is zou ik me proberen niet te druk maken.
Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan!
In ieder geval sterkte en hoop dat alles goed is!

Liefs Kim

Wat rot voor je, snap dat je onzeker bent, maar ik had precies hetzelfde in de 8e week. En nu af en toe nog steeds een beetje.. Zo lang je geen vers bloed hebt en het maar een klein beetje is zou ik me proberen niet te druk maken.
Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan!
In ieder geval sterkte en hoop dat alles goed is!

Liefs Kim

Ik heb nu geen bloedverlies meer gehad, maar het zeurende gevoel houd aan. Ik voor mijn 2 kinderen en voor ieder kind ook al een miskraam gehad. Heb mijn mijn eerste doorgezette zwangerschap ook bloedverlies gehad de eerste 12 weken, dus weet dat het kan. Het is alleen dat zeurende gevoel in combi met die met onzeker maakt. Ik werd bij 6 weken misselijk en ineens na 2 dagen niet meer.
We wachten het maar gewoon af en hopelijk lukt het om voor donderdag de echo te plannen en dan hebben we wat meer zekerheid.
Gr Bowi

Wat naar voor je!
Hoop dat de buikpijn snel weggaat en dat je geen bloedverlies meer krijgt.
kan me goed voorstellen dat je heel onzeker bent.
Ik zal voor je duimen!

Liefs

Terug
Bovenaan