Denk dat ik de stap ga wagen

Zat er al een tijdje aan te denken, maar ga waarschijnlijk toch de stap wagen.
Ik ben weer aan het solliciteren......
Na bijna 10 jaar op het reisbureau te hebben gezeten heb ik er gewoon geen zin meer in. Klanten worden steeds kieskeuriger en het hongerloontje wat je hier krijgt begint me tegen te staan. Ben vanaf vrijdag aan het reageren en net de eerste reactie terug gekregen.
Ben zo benieuwd wat eruit gaat komen. Het is misschien niet de beste periode om te switchen, maar we zien wel.....

Je bent niet de enige hoor! Nu heb ik de 'mazzel' dat ik via een buro op projecten wordt gezet, en dus bij verandering van project niet uit mijn contract wordt gezet. Echter het wisselen van project heeft nogal wat voeten in de aarde en wordt vaak zonder 'goede' reden niet in dank afgenomen. Ik zit dus in het proces te switchen van project en ik ben zeer benieuwd wat het met zich mee brengt.
Succes met je plannen, ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt!

Spannend zeg. Ik was in mijn zwangerschap ook opzoek naar een andere baan. Maar nu met de veranderingen mbt contracten ed. Heb ik zo iets zit nog wel even goed. Als ik ga solliciteren wil ik iets heel anders, maar dat ga ik ook merken aan mijn salaris en dat vind ik wel balen.

Succes met zoeken. Hoop dat je snel wat anders hebt

x yvonne

Terug
Bovenaan