denk dat ik weer een week overtijd ga

A

Anoniem

Guest
Ik dacht dat ik ongeveer de 19de ongi moest worden
Maar gister had ik zo veel doorzichtig slijm
dat was echt niet normaal
Ik moest gewoon steeds naar de wc om het droog te maken

Mijn vriend lachde alleen maar uit
Ik denk dat het me eisprong was dus we hebben nog ff flink geklust

Ik hoorde ook ineens dat het dan kan zijn dat je zwanger bent???

Die ken ik nog niet dus daar zou ik graag wat meer over willen weten
Ik ga ff er van uit dat ik het een week later word
want anders zit ik weer net als vorig maand dat ik bijna 2 weken overtijd was
en dan toch plots ongi word. die onzekerheid wil ik niet nog een keer

Groetjes natasja

Hoi Natasja,
Het kan heel goed zijn dat er inderdaad iets gaande is, innesteling bijvoorbeeld. Mijn NOD is 20 juli en daarbij hoort een (eventuele) innesteldatum van 12 juli. Het zou dus heel goed kunnen dat dat nu gaande is... Helemaal als je nu meer witte afscheiding hebt dan normaal.
Ik ga voor je duimen!

Groetjes Nicole

hoi meiden.

ik heb mijn NOD 20 juli en had zaterdag ook opeens heel veel doorzichtig slijm.
en heb ook af en toe een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
dit kan dus ook innesteling ofzo zijn?.

lineke22

Hai Lineke!
Het zou de innesteling kunnen zijn, maar misschien zijn het ook nog  naweeen van de eisprong is. Ligt een beetje aan hoelang je cyclus normaal is. Ik heb een cyclus van 26 dagen en had woensdag 6 juli mijn eisprong. En deze maand heb ik echt 3 dagen last van de linkerkant van mijn onderbuik gehad. Daar zit een eileider. Maar goed, ik ben absoluut geen expert.
Ik vind alles zo wie zo heel veel natte vinger werk om het maar zo te zeggen. Ieder lichaam reageert anders en heeft een andere cyclus.
Hé maar jij hebt dus ook de 20e je NOD. Spannend! Ik hoop voor je dat het inderdaad de innesteling was. Hou ons op de hoogte hoor!
Liefs Nicole

Hoi Sas,

Hret lijkt mij erop dat je nu inderdaad in je vruchtbare periode zit.
Als ik jou was zou ik nog even doorgaan met klussen de komende dagen....

Wit slijm als je zwanger bent, ken ik ook niet.
Ik weet wel dat als je zwanger bent, meer afscheiding KAN produceren.

Succes met klussen de komende dagen.

Liefs, Clau

Hoi hoi,

ik ben tijdens mijn zwangerschap met thijs en ook nu altijd erg veel vaginale afscheiding gehad. Omdat ik nog in de eerste weken  zit, ben ik al een keer helemaal in paniek geraakt omdat ik het gewoon voelde stromen en bang was dat het weer een miskraam was. De opluchting was dan ook groot toen er niets roods te bespeuren viel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het cervix slijm nooit zo in de gaten heb gehouden gedeurende mijn cyclus. Ik was altijd erg regelmatig dus dat was niet nodig en na de miskraam hebben we zo vaak geklust ( omdat mijn cyclus onregelmatig was) dat ik de eisprong niet gemist kon hebben. En gelukkig met resultaat!

Ik hoop dat je er toch iets aan hebt.

Groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan