denk dat t mis is.....alweer!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Sinds een paar weekjes weet ik dat ik zwanger ben,maar ik denk dat t niet goed is....
Ik ben er net achter gekomen dat ik iets bloed!
Ik heb 8mrt ook een mk gehad bij een zwangerschap van 12 weken.
Ik weet eigenlijk heb ik geen recht om te klagen,want ik heb al 7 gezonde kinderen.
Maar dat betekent niet dat de pijn minder is,dit kindje is ook zo gewenst!

Ik heb nu inmiddels al 6 mk gehad en de pijn is iedere keer weer zo intens!
Waarom?Waarom mogen we geen kindje erbij?Waarom?

liefs Caro

ach jee.

Luister ik weet niet hoever je bent maar een beetje bloed verliezen betekend nog geen miskraam meteen.ik snap dat jij daar meteen aan denkt maar ik heb dit in vorige zwangerschap ook gehad met 6 wkn heb vk gebeld ik mocht komen maar alles was goed. (mijn dochertje is nu 2)

Bel de vk dan misschien kan je langskomen, verlies je veel bloed??

En jemig 7 kids???!!!!!! wow wat gezellig maar ook wow wat druk :):)
Dat hoor je niet zovaak meer, maar ik vind het wel leuk ook al moet ik er zelf niet aan denken :)

Hallo,

Momenteel ben ik 8 weken en 1 dag zwanger.
Ik verlies een klein beetje bloed,maar heb ook een menstruatiegevoel in mijn buik.
Ik ga er toch helemaal vanuit dat t weer niet goed zit!

Morgen bel ik de vk om te vragen of de echo niet eerder kan,want ik heb een afspraak voor echo staan voor as woensdag.

Ik weet t gewoon ff niet meer hoor,echt niet,ik zie t gewoon niet meer zitten!

liefs Caro

ik zou bellen inderdaad, ik weet natuurlijk niet hoe het daar gaat bij jullie maar bij mij was het toen allemaal geen probleem, en dat was ook op avond! Dus meid bellen maar daar zijn ze voor!!!
Zij snappen ook wel dat jij je zorgen maakt...

Sterkte en die pijnen kunnen ook door je banden komen!!!!!!!!!!!!! Dat voelt ook heel naar...maar ja ik ben geen vk of gyn...dus bellen!!!!!

Sterkte liefs elora

Caro,

heel veel sterkte vanaf hier en zeker bellen hoor die vk, daar zijn ze voor.

Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan