denk het niet

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Volgende week vrijdag is mijn NOD. Ik heb helemaal geen misselijkheid, gevoelige borsten etc etc. Dus ik denk niet zwanger te zijn. Maar je weet maar nooit.
Het zou wel een goed begin van een zwangerschap zijn, zonder klachten. Hahaha. Maar volgens mij komt dat maar weinig voor.
Bij mijn dochter was ik de eerste weken behoorlijk beroerd en moe. Maar we houden gewoon nog wat hoop en anders op naar de volgende ronde!!!

Groetjes,
Heartje

hallo

ik moet ook de 28 of 29 ste ongi worden
vorige maand voelde ik de ongi al anderhalve week van te voren aan komen en nu voel ik nog niets...
alleen aftoe een raar gevoel in de buik dus dan denk ik mischien is het dan nu na 15 maanden echt raak of komt het nu allemaal ook omdat mijn vriendein van de week is bevallen van een zoontje en dat ik het te graag voel heb echt veel lopen janken deze dagen....
afgelopen zondag begon ik met een beetje misselijk gevoel maar ik dacht van dat kun je nog niet voelen want had pas don of vrijdagochtend eisprong dus ik denk dat kun je zondags nog niet voelen maar ik heb het nog steeds en geen ongi krampen
het is moeilijk allemaal maar ja het zal wel goed komen

ik ben nu met tweede ronde clomid eerst 50 nu 100

Terug
Bovenaan