denk niet of wel zwanger

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal balen ik ben 10 dagen overtijd en afgelopen vrijdag test gedaan gewoon negatief ik had echt gedacht zwanger te zijn maandag nog een test gedaan maar weer niet nu heb ik al echt buikpijn dat ik denk ik word ong maar nog steed niet ik ben net een maand gestopt met de pil voorheen had ik dat niet hoor met me eerste kindje ik heb wel heel veel slijm verlies   en klein beetje bloed was ook meteen weer weg .en weeig gevoel net of ik het moet worden maar het  wil niet doorzettenen toch WIE HERKEND HET en wat nu zou ik naar de doktor gaan of is het normaal groetjes

Hoi Troetelbeertjes1,

niet te veel zorgen maken en laat je vooral ook niet gek maken. Want waarschijnlijk is je lichaam nog aan het ontpillen. Dan kan je cyclus nog wat onregelmatig zijn (hebben meerdere  meiden hier last van). Het zou ook best kunnen dat het wel raak is maar wacht het eerst maar even af.

Succes,

Belle

hoi belle dank je wel voor je berichtje ik hou je op de hoogte groetjestroetel

olivia jij ook bedankt voor je berichtje ik hou jou ook op de hoogte   groetjes troetel

Hey,

Ik ben zelf nu 14 dagen overtijd. Heb zelf 2 testen gedaan en ben ook al bij de huisarts geweest en elke keer weer de teleurstelling niet zwanger.. Dus gewoon afwachten.. Meer kun je er ook niet aan doen..

Groetjes Suus

he suus lady dan wachten we maar af ik zit nu ook op mijn 14 dagen   groetjes

Terug
Bovenaan