denk toch echt dat ik zwanger ben

lieve meiden
ben al een jaar bezig en loop net bij het ziekenhuis en daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk geen goede eisprong en alles heb
moest nog 1 keer voor zekerheid bloed laten prikken
en nu ben ik over tijd heb voor zekerheid een test gedaan (meer voor de lol)
en een dikke vette plus meteen!
ik snap het niet
kan het ook zo zijn dat je dan niet zwanger bent?
ik heb geeneens foliumzuur meer genomen omdat ik straks met medicijnen zou starten om eisprong te krijgen dus dacht echt dat het zo niet zou lukken
zou het dan echt?

kuss patries

ben dan eind julie uitgerekent ongeveer

Hey Patries,

GEFELICITEERD, want volgens mij ben je echt zwanger!!! Ik kan me niet voorstellen dat je dikke vette plus niet duidt op een zwangerschap! Je zegt zelf dat de artsen dachten dat je waarschijnlijk geen goede eisprong hebt gehad. Tja, ze zeggen waarschijnlijk, dus het kan ook zo'n dat je eisprong dus wel goed was!

Ik zou voor alle zekerheid lekker nog een testje doen, en als er dan weer zo'n prachtige plus staat dan ben je toch echt zwanger hoor! Het is vaak zo, dat wanneer je er niet echt op rekent dat het die maand lukt dat het dan  toch opeens wel is gelukt.

Heel veel geluk en ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt,
Danielle

PS: aangezien ik uitgerekend ben op 16 juli, zullen we elkaar nog weleens tegenkomen op dit forum

Super, wat fijn zeg dat het natuurlijk gegaan is. Heel fijn voor jullie, wat zullen jullie blij zijn.
Volgens mij kan het wel zijn dat de test aangeeft dat je niet zwanger bent terwijl je het wél bent, dan is er nog te weinig hormoon HCG te vinden in je bloed. Maar als de test het HCG hormoon in je bloed vindt, kan het niet anders dan dat je zwanger bent, tenzij je hormoon behandelingen hebt ondergaan.
Het lijkt mij een reden voor een feestje!
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Zeker als je twee keer een plus hebt, ben je echt zwanger!!! Helemaal als het een mooie dikke vette is ;-)

Wat goed dat het toch nog zonder vel poespas is gegaan!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Groetjes, Kaskes

Terug
Bovenaan