Denk (weet bijna zeker) dat het nu toch gelukt is!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wat voel ik me ZWANGER zeg!
Aanstaande maandag heb ik NOD maar eigenlijk denk ik dat die dag voorbij zal gaan zonder duivels...
Uit mijn vorige zwangerschappen herken ik een aantal symptomen waardoor ik bijna zeker weet dat het gelukt is:
-grotere, pijnlijke, gezwollen borsten
-bij vlagen misselijk  
-geen puistje te bekennen!
-koffie is vies!
In tegenstelling tot de keer dat ik een mk kreeg is de mate van beroerdheid en gezwollenheid ook zo groot dat ik meteen ook het idee heb dat er meer hormoontjes in het spel zijn dan toen.

Dingen die ik niet herken maar voor anderen misschien een indicatie kunnen zijn:
-darmen in de knoop
-buikpijn (als in ongi)
-veel witte afscheiding

Ik heb mijn man al gezegd dat ik niet meer twijfel (al willen we natuurlijk wel voor de zekerheid nog ff het testresultaat afwachten) en tevens een voorstel gedaan voor een jongensnaam, hihi..
Hij meteen het net op om een grotere auto uit te zoeken.

Voor mij mag het snel maandag worden zodat ik de ongelovige Thomassen onder ons (en daar bedoel ik niet jullie mee hoor!) ervan kan overtuigen.

Groetjes van een M3 (die er steeds meer vertrouwen in krijgt).

Wat een goed nieuws zeg.
Als ik jou zo hoor dan kan het eigenlijk niet missen!

Dat van die darmen heb ik vaker gehoord. Vooral in het begin van je zwangerschap kun je daar last van hebben, dus!

Nou, geniet ervan.

Groetjes!

Hoi  mama van 3... of moet ik al mama van 4 zeggen?? hahaha...  

Dat klinkt veelbelovend! Ze zeggen weleens dat het moederinstinct zeer sterk is, dus als je zelf zo goed als niet twijfelt... alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan maar... hihi...

Begin maar vast met strooien voor ons wachtenden... daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!

Laat je nog even wat weten als je getest hebt??

Groetjes,

Tammy

Wat lekker, dat je het zo zeker weet!
Als mama 3, bijna 4 zul je je lichaam wel beter kennen dan dat ik dat doe.
Lekker joh, geniet ervan en dan zo direct je positieve test showen!

groetjes Rannie

Proficiat, wat leuk! Ik wist het vorige week, een kleine week voor NOD, ook ineens zeker en de test bevestigde het toen gelukkig ook al... een supersupervaag streepje weliswaar, maar dat verscheen per dag sneller en  donkerder. Elke keer toch weer een bijzonder wonder, he. Groeten van deze a.s. moeder van 4!

Hoi hoi,

Ook ik hoop snel zwanger te zijn van onze 4e, ik hoop dat het net als bij jullie ook deze maand raak is. Wel leuk. Ik weet alleen niet precies wanneer mijn NOD is, want ik heb net en miskraam gehad en daarna nog geen NOD. Maar ik weet bijna zeker dat ik van de week mijn eisprong heb gehad. En ik ben altijd heel snel zwanger. Mijn schoonzusje heeft vannacht ook gedroomd dat ik alweer zwanger ben, dus wieweet.

Groetjes Joyce

Wat lief van jullie allemaal die berichtjes! Zit ik hier met tranen in mijn ogen te slikken achter mijn (werk)computertje. (Ook een zeer herkenbaar zwangerschapssymptoom). Het heeft bij ons 12 maanden geduurd dat zwanger raken (6 na de mk) en het is zo welkom.
Liseau, jouw verhaal heb ik meegelezen op jullie 'nog een 3de willen topic'.
Wilde nog even zeggen dat ik het voor jou super vind dat je deze 4de nog gegund is.
(We hebben elkaar al eerder gesproken over dat 4de kind volgens mij).
Gefeliciteerd hoor!
Voor alle anderen:
GA AAN DE OVUTESTS!!!!
Bij ons levert dat dus (waarschijnlijk) al in de eerste testronde resultaat op (donderdag klussen, zaterdag positieve test zaterdag, zondag en maandag klussen...).

Groetjes,

Gefeliciteerd mama van 3!
Uhm, 4. Hihi.
Khoop dat je voorgevoel helemaal klopt.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan