denken denken denken

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames, Ik ben Daniella en ben 28 jaar. (en ik doe woody woodpecker na) hahaha sorry geintje. Ik ben sinds december gestopt met de pil en mijn eerste ongi kwam 2 week te laat maar is er toch geweest.. Nu mijn vraag aan jullie : als je er veel over nadenkt kan je dan een zwangerschap belemmeren? Ik heb er namelijk eens iets over gehoord dat als je teveel nadenkt dat je dan niet zwanger raakt..

Ben ik nou gek of hoe zit dit.. Hoop dat jullie willen antwoorden op mijn vraag.
Het is namelijk zo dat ik heeeeeeel erg graag een kindje wil misschien wel te graag hihi maar zo zijn er vele anderen denk ik.

Groetjesss Daniella

er wordt idd wel gezegd dat als je er te veel mee bezig bent dat je het dan kan tegenhouden. als voorbeeld heb je vaak dan mensen het super graag willen en nooit lukt. en als ze dan bv in een verbouwing zitten zijn ze opeens zwanger omdat ze er dan niet mee bezig zijn.
maar weet niet of dit voor iedereen geld. denk dat het per persoon heel verschillend is. mn vriendin was er ook heel veel mee bezig al voordat ze stoptte met de pil en toen ze stopte was het in 1 keer raak. denk dat het voor jezelf beter is om er niet te veel mee bezig te zijn want je maakt jezelf helemaal gek. vooral als het niet zo gaat als je had verwacht.
ik probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden alleen als de rode duivels moeten komen kan ik het niet meer van me afzetten en wordt ik gek van de onzekerheid wel of niet.oet er niet aan denken dat constant te hebben haha.
en als je kijkt naar heel erg vroeger toen was het voor een vrouw heel belangrijk om snel zwanger te zijn na het trouwen dus denk dat die vrouwen er ook veel mee bezig waren en toen lukte het blijkbaar ook. hangt van ieder persoonlijk af denk ik

Dank je juppie voor je reactie zal proberen er niet TEveel aan te denken maar als je zo graag wil is het wel moeilijk.. Mijn vriend zegt ook steeds dat ik niet teveel moet nadenken erover maar ja... Hoe is het trouwens met je test gegaan heb net even jouw gesprek gelezen over de cb test.. Spannend hoor...

Groetjes Daniella

lichaam en geest zijn met elkaar verbonden. Ik denk dat je lichaam er pas helemaal klaar voor is als je geest alles op orde heeft. Als we ons constant zenuwachtig zitten te maken (geest) of het wel zal lukken e.d. dat ons lichaam dan zegt kom op zeg, op deze manier kan ik hetniet hoor, doe ff rustig. Kijk maar naar jezef, als je onder druk staat word het moeilijker om te presteren, ik zeg niet dat het niet lukt, maar het is moeilijker. Ik denk dat het ook zo met ons lijfje werkt.
Ik weet uit ervaring dat het een kunst is om er niet mee bezig te zijn, maar ik weet wel hoe langer je probeert zwanger te worden (voor mij nu ruim een jaar en 2 MK's ervaring), hoe minder je je probeert te focussen op het echte zwanger worden, tenminste ik!
Succes he, het gaat vast allemaal een keertje goed komen met ons!
Sandra

als je zo graag wil is het ook heel moeilijk om er nie teveel mee bezig te zijn. daarom probeer ik er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn. alleen rond mn nod lukt da niet meer. had vanmorgen een cb gedaan maar die was negatief. maar alle hoop is nog niet verdwenen hoor. (en dat terwijl de test negatief was haha) ben ook nog niet ongi dus het kan alle kanten op. misschien was ik wel veel te vroeg heb een onregelmatige cyclus dus dat is wel lastig. ed laatste was 26 dagen en de l;angste 32 morgen zit ik op dag 32. en dat heb ik maar 1 x gehad zo'n lange. gewoon nog ff afwachten en anders van het weekend weer een keer testen

hoi hoi, het klopt dat als jeer mee bezig bent dat je ongi uit stel , maar als je er heeeeeeeeeeeel erg mee bezi bent kan het zo zijn dat het helemaal niet lukt, ik ken iemand die was getrouwt en wilde kinderen, na 6 jaar nog niet gelukt, ze zijn niet naar een dokter geweest , want der man had al 2 kinderen dus ze d8 ligt wel aan mij, ze is naar een paar jaar gescheiden, nieuwe vriend, ze slikte geen pil omdat ze toch dacht dat ze niet zwanger raakte, en j hoor prompt was ze zwanger, dat kwam gewoon omdat ze er mee bezig was. bij iedre mens is dat zo verschillend, en je lichaam kan je zo besodemieteren, dus probeer er niet aan te denken , is makkelik gezegt dan gedaan iedreen heeft er last van. veel s6 verder groetjes suzette

Terug
Bovenaan