Denken jullie aan me??

Moet morgen naar ziekenhuis voor curettage. Ben best gespannen. Willen jullie aan me denken en positieve energie uitstralen (wie weet helpt het bij de verwerking??!!)
En dan ook ik op naar ronde 2!!
Liefs. Yvette

heb zelfs vandaag afentoe aan je gedacht, hoe je deze dag door moet zijn gekomen....
Hier was dat op een zondag en was er weinig om mijn gedachtes af te leiden. Ben toen ook de halve dag in bed gebleven, wou niemand zien, zat gewoon in mijn eigen hoofd en buik 'vast'.

Hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn?

Succes meid en laat het over je heen komen, ook de emoties en tranen, het moet er toch uit!!!

groetjes,
Marije

Hoi meiden, het is nu 7 uur 's ochtends en iik ga even kijken wie er gereageerd heeft. Het doet me zo goed dat jullie een berichtje achter gelaten hebben. Ook van al mijn vrienden en kennissen, trouwens via mail of sms. Een grote troost. Ga nu zo douchen    en dan brengt mijn moeder me naar zhuis. Ik word om 8.45u. verwacht en word pas 2 u. later geholpen. Dat vind ik wel vervelend. Daar zie ik tegen op.  Dan zit je echt zo te wachten.    Hadden jullie ook 2 tabletten die je in moest brengen zodat je baarmoedermond al wat open gaat staan? Wat een ondingen zijn dat.
Nou meiden , jullie horen van mij!

Hoi Dattig, dit moest ik nog even kwijt: hoe gaat het nu met je ? Hoe voel je je nu? Nu gaan we een beetje gelijk op. Laat je maar eens goed verwennen als dat kan. En schreeuw en huil het uit als je daar behoefte aan hebt.
Gr. Yvette

Terug
Bovenaan