denken jullie nu ook al aan jullie verlof??

ik denk veel aan mijn verlof.
ik hoef dan ook niet zo lang meer is wel grappig.
ik neem zelf 6 weken voor ik maak een basisschool schoon. dus heb zelfs nog 3 weken vakantie.
dan hoef ik maar in totaal nog maar 13 weken werken dan denk ik echt wat gaat het hard.

hoe denken jullie er over??

groeten natasja

zo dat gaat hard ja.

Ik moet nog tot half maart, daarna neem ik mijn vakantieuren op en dan zijn er nog al wat. dus hoef ik pas begin september weer te werken

groetjes joyce

Denk er ook vaak aan. Is ontzettend druk op mn werk, dus kijk er echt naar uit. Nu nog 5 weken werken, dan 2 weken kerstvakantie en dan nog 8 weken tot mn verlof. Ga toch 6 weken van te voren, daarna dan 10 weken, anders is het de moeite niet tot aan de zomervakantie.

Ik werk via het uzb. en heb besloten dat als ik erna niet terug kan komen ik mezelf wil herroepen op mijn ww recht die nog tot feb geld. dus dat betekend dat ik dan ergens in jan. er al uit moet...
mijn ww heb ik nl nog voor 7mnd staan.vind het zonde om dat te laten verlopen..daarnaast 16wkn verlof en tel uit mijn winst ;-)

hey butterfly

ik heb ook bij de 2de een half jaar thuis gezetten omdat ik ook lekker ww kreeg. heerlijk is dat hoor ff genieten zonder na te denken wanneer je weer begint.

Ik ben ook aan het plannen voor me verlof datum. Ik ga wel 6 weken van tevoren. Bij de eerste ging vier weken van te voren maar kon op een gegeven moment niet meer. Zit al af te tellen pff

Hallo ladies.

Ik moet wel rekening houden met mijn verlof. Ik kan bepaalde zaken nu niet meer oppakken omdat ik ze straks niet kan afronden....

Ik ben zelfstandig ondernemer en redelijk goed in staat mijn eigen werk in te delen. Daarom ben ik ook in staat om hier en daar wat extra rust te nemen. Het is mijn bedoeling om te blijven werken tot 4 weken van te voren.

Hoi hoi

ik kijk er ook echt naar uit.. Voel me nog steeds erg moe.. bij mij zal het in maart afgelopen zijn met werken. De weken nog niet geteld zal ik zo eens doen..
Na de tijd de zee vakantieuren openemen en dan november weer beginnen HEERLIJK GENIETEN van al mijn mannen

Terug
Bovenaan