Dentalspeen difrax tip!

Hey meiden

Ik heb een tip voor jullie als jullie wondertjes net zo gulzig zijn met drinken als die van mij of als ze hele erge zuigbehoefte hebben. Farrel drinkt heel snel en daardoor verslikt hij zich regelmagtig, waardoor hij na de voeding ook wel eens ging spugen. Deze speen is speciaal voor kinderen die zich snel verslikken en/of een sterke zuigkracht hebben.
Het verschil met de gewone flessenspeen is dat bij de dental speen het gaatje niet aan het uiteinde zit maar aan de bovenkant. Hierdoor verspreid de voeding zicht eerst over het verhemelte en mengt zich in de mond. Hierdoor is er geen directe irritatie van de huig wat kokken en spugen tot gevolg kan hebben.

Ik heb deze speen maandag gekocht en ik merkte gelijk verschil. Farrel doet nu 20 tot 25 minuten over de fles en ik stop tussendoor 1x om een boertje te laten doen. Verslikken heeft hij in de hele week nog maar 1 keer gedaan...dus ben superblij en Farrel heeft nu minder behoefte aan zijn fopspeen :)

Hoe is het verder met iedereen dan??

Liefs Nemootje

hey!

o wat fijn dat het zo goed werkt bij farrel! toch handig die tips he ;)

hier gaat het goed :) we redden ons prima zonder kraamhulp, en ik voel me kei-goed :) wel snel vermoeid, maarja dat hoort er nog een beetje bij he ;) ik "vergeet" nog wel is dat ik vorige week dinsdag pas ben bevallen haha

En hoe gaat het met jou?

Liefs!

Ja met mij gaat het ook super. Ik ken dat..vergeten dat je pas net bent bevallen. Ik wou ook gelijk weer van alles en iedereen om me heen keek er vanop dat ik zo snel weer op de been was, maar dat stil zitten is niks voor mij. Ik moest alleen 1 1/2 week geleden naar gynacoloog voor nacontrole, omdat ze bij mij de placenta operatief moesten verwijderen en bij de controle bleek dat ze een gaasje vergeten waren weg te halen. Dus die heeft 8 weken in mijn vagina gezeten en dat deed zeer toen ze dat er uit ging halen. De gynacoloog schaamde zich heel ergHeb geluk gehad dat het niet is gaan ontsteken. Weet nu ook de oorzaak van de vroeggeboorte, ik heb een te korte baarmoederhals, dus bij een volgende zwangerschap sta ik gelijk onder controle bij de gynacologen zodat ze dit in de gaten kunnen houden...

Hahaha sorry Nemootje Net bevallen en nu al bezig met een volgende bevalling hahaha Zo leuk om dat te lezen. Ik zei dit ook bij nr1 en nr2 maar bij nr 3 zei ik toch echt "en dit doe ik nooit meer" Maar dat had meer met het soort bevalling te maken dan het krijgen van een kindje . liefs winx

hoi nemootje

Ik ben vandaag de stad in gegaan om zo'n dentalspeen te kopen maar noch bij Kruidvat, Trekpleister, V&D, Etos en Prenatal hadden ze.
Waar heb jij ze gekocht?
De kleine van mij spuugt ook veel en heel vaak de hik omdat ze te gulzig drinkt.
Ga dit ook op het Cb aangeven maar jou tip leek mij ook handig maar helaas nergens te krijgen.

Groetjes,

Terug
Bovenaan