depresief door slaapgebrek

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal.

Ik wil mijn ei kwijt.
de eerste drie maanden was ik voornamelijk alleen maar heeeel erg moe. zo moe dat ik nog net mijn drie ochtenden werk kon doen maar daarnaast ook zo goed als niets meer. mijn huis bleef erbij liggen.
met 13 weken kreeg ik tijdens mijn werken last van bekkenklachten en behoorlijk last van maagzuur.
Door de maagzur kan ik niet meer lekker slapen. ik lig niet maar zit in bed. met 23 weken kon ik mijn werk niet meer doen wegens de bekkenklachten dus ging ik na 66% gewerk te hebben naar 0 procent. Zo ondertussen ben ik bekaf van die slechte nachten slaap. de bekkenklachten gaan nu redelijk maar ik slaap zo slecht dat mijn energie eigenlijk een beetje tot het nulpunt aan het dalen is. Ik ben nu 30 weken zwanger. nog steeds heb ik erg last van maagzuur nu dus al zo'n 18 weken. dus achtien weken gebroken nachten. daar komtnu nog bij dat mijn dochter die nog nooit worpjes gehad heeft en sinds 2 maanden naar school gaat nu dus worpjes had en mij daar dus ook mee besmet heeft. joepie want ik mag er niets tegen innemen. sinds een paar dagen zit mijn neus helemaal dicht ook erg vermoeiend. en nu heb ik sinds gisteren tekenen van een blaasontsteking waardoor ik vanacht zo'n 8 keer uit bed moest om te plassen.
Op dit moment heb ik het er allemaal even helemaal mee gehad. Ik wil gewoon mijn nachtrust terug want ik ben doodop en ik heb nog wel 10 weken te gaan.

Pfffff

Vervelend dat het je zo zwaar valt allemaal kan me voorstellen dat je het even kwijt moet......maar dit is het zwanger worden forum en niet het zwanger zijn forum.....succes met de weekjes die je nog te gaan hebt, misschien kun je overdag wat meer rusten?

Vervelend dat het je zo zwaar valt allemaal kan me voorstellen dat je het even kwijt moet......maar dit is het zwanger worden forum en niet het zwanger zijn forum.....succes met de weekjes die je nog te gaan hebt, misschien kun je overdag wat meer rusten?

heel vervelend hoor maar net als Linda zegt dit is het verkeerde forum om dit soort dingen te schrijven, ik denk dat hier op dit forum echt wel mensen zijn die dit allemaal wel zouden willen als ze maar zwanger zouden zijn.

heel vervelend hoor maar net als Linda zegt dit is het verkeerde forum om dit soort dingen te schrijven, ik denk dat hier op dit forum echt wel mensen zijn die dit allemaal wel zouden willen als ze maar zwanger zouden zijn.

Terug
Bovenaan