Hai Fleur,
Tijdens m;n 2e zwangerschap nu 1,5 jaar geleden, ben ik heel depressief geweest, had m'n antidepressiva afgebouwd van 150 naar 25 mg, maar dit moest ik tijdens m'n zwangerschap weer opbouwen naar 75 om mezelf nog op de been te kunnen houden, heb ook gesprekken gevoerd met een psych. verpleegkundige van de ggz, een schat van een vrouw. Heb ook veel gewandeld, dat hielp. Na de zwangerschap verdween mijn depressie al heel snel, tot mijn grote geluk. Nu ben ik onverwacht weer zwanger en voel me nu wel goed, heb de antidepressiva afgebouwd naar 25 mg en daar red ik het nu mee. Mijn tweede zoontje moest na de bevalling wel 3 dagen in het ziekenhuis blijven, voor alle zekerheid, maar had een apgarscore van 9/10 en vertoonde gelukkig geen ontwenningsverschijnselen en ontwikkelt zich ook prima, het is een makkelijk, lief kind. Hoe gaat het nu met jou?, ik hoop dat het nog steeds een beetje beter gaat. Er is ook een website, die heette toen: geenrozewolk, daar had ik ook wat steun aan. Als je het intikt op google, vind je het vast wel. Sterkte en groetjes.