Depressie

Zijn er hier misschien ook moeders die zich depressief voelen? Of niet lekker in hun vel. Ik weet nl niet hoe een depressie voelt en vroeg me af of er iemand was. Wil er nl graag over praten met iemand.

Wat vervelend voor je meis! Als jij je zo rot voelt zou ik sowieso naar de huisarts gaan, ongeacht wat anderen voelen bij een depressie. De roze wolk kan best zo af en toe niet zo roze zijn, maar als je je constant down voelt moet je er idd met iemand over praten. Heel veel sterkte!!

Ik herken het niet, maar het lijkt me erg vervelend! Mijn vriendin bleef na de bevalling te lang lopen met zulke gevoelens, maar dat maakt het alleen maar moeilijker.

Misschien een afspraak maken met de huisarts. Dan weet je in ieder geval wat meer.

Ik heb een afspraak bij de HA dinsdag, want ik zit niet lekker in mijn vel.... Ik denk dat je dat het beste kunt doen, want je geliefden willen je wel helpen, maar met iemand praten die verder van je afstaat is denk ik beter..

Ik heb het ook een tijdje gehad. Niks was goed moest veel huilen. Ze waren bang voor een postnatale depressie omdat ik al vaker depressies heb gehad. Ik liep al bij de psycholoog en door met haar over mijn gevoelens te praten gaat het nu eindelijk beter. Ik moet de laatste weken van de zwangerschap en de bevalling en de kraamweek verwerken en doordat ik mijn verhaal een aantal weken geleden heb opgeschreven voel ik me ook beter. Nu ik langzaamaan mijn werk weer aan het opbouwen ben gaat het ook lekker. Ik vind het alleen nog wel erg moeilijk om mijn kleine meisje weg te brengen naar bijvoorbeeld oma of opa naar de kdv gaat ze niet omdat ik dat niet wil die stap is voor mij nog te groot.
Maar je moet er echt over gaan praten want als je er te lang mee blijft lopen is ook niet goed.

Terug
Bovenaan