depressies

Hallo,

Mijn zoontje is nu ruim 9 mnd, sinds zijn geboorte had ik af en toe last van depressies, met name huilbuien, geen conflicten met andere mensen aankunnen en er ook niet tegen kunnen als iemand met je kind bemoeit, ik heb er nog steeds last van, ik ben het nu erg zat. Het is niet zo dat ik het al negen mnd heb maar af en toe eens en het wordt nu weer erger, als dit door de zw. hormonen kan komen denk ik er zelfs over om geen tweede kind te nemen. Wie heeft hier ook last van?
gr. J
 
Waarom ga je niet naar de huisarts? Als het een postnatale depressie is heb je waarschijnlijk medicijnen nodig. Ik zou niet langer wachten als ik jou was. Beterschap!!

 
heel herkenbaar hoor! maak van je hart geen moordkuil en bedenk dat je er misschien meer aan hebt om gewoon in therapie te gaan dan medicijnen te nemen van je huisarts. maar een ha weet misschien wel weer een goed adres voor je. je moet maar zo denken: dat moederschap maakt zoveel onverwerkte dingen los, en de hormonen versterken dat weer. het kan ook zijn trouwens dat je schildklier niet goed werkt (te snel of te langzaam) vraag dit even na! dat kan nl ook depressies veroorzaken.

sterkte en kop op!
karin
 
Terug
Bovenaan