hallo wendy
weer lang geleden maar hier ben ik weer eens een keertje.
ik was naar je opzoek maar helaas snel gevonden . geen goed teken he.
anyway. ik heb wel weer behoeften aan wat geklets en geklaag haha.
we zijn nu dus 3 jaar en een maand bezig, en vorige maand hebben we eindelijk SAMEN besloten er serieus me bezig te gaan. ik trek het niet meer!
mijn vriend was zo onverschillig leek wel. hij wil wel heel graag een kindje maar ziet de haast er niet in. nou ik vind het nu genoeg.
helaas moest ik van gyn wisselen en aangezien ze mijn inwendig onderzoek kwijtzijn, de itslag dan. moet ik die wer opnieuw doen. geen big deal hoor. gelukkig had ik het zaadonderzoek zelf bewaard.
2 weken terug bloed laten prikken, geen abnormale waarden gevonden.
en over 2 weken opnieuw en inwendige echo.
ik snap niet waarom dan pas, want dan zit ik op dag 30 en ben misschien wel wer ongi. en dat was de reden waarom die 2 weken geleden niet kon.
mijn nieuwe gyn is ook echt zo ´n tuinkabouter. zo ´n 60 jaar oude man maar wel aardig. ben benieuwd.
leesdat jij voor je 4e iui gaat. en dan ivf. heavy meid! ik leef met je mee.
dikke knuffel esther
weer lang geleden maar hier ben ik weer eens een keertje.
ik was naar je opzoek maar helaas snel gevonden . geen goed teken he.
anyway. ik heb wel weer behoeften aan wat geklets en geklaag haha.
we zijn nu dus 3 jaar en een maand bezig, en vorige maand hebben we eindelijk SAMEN besloten er serieus me bezig te gaan. ik trek het niet meer!
mijn vriend was zo onverschillig leek wel. hij wil wel heel graag een kindje maar ziet de haast er niet in. nou ik vind het nu genoeg.
helaas moest ik van gyn wisselen en aangezien ze mijn inwendig onderzoek kwijtzijn, de itslag dan. moet ik die wer opnieuw doen. geen big deal hoor. gelukkig had ik het zaadonderzoek zelf bewaard.
2 weken terug bloed laten prikken, geen abnormale waarden gevonden.
en over 2 weken opnieuw en inwendige echo.
ik snap niet waarom dan pas, want dan zit ik op dag 30 en ben misschien wel wer ongi. en dat was de reden waarom die 2 weken geleden niet kon.
mijn nieuwe gyn is ook echt zo ´n tuinkabouter. zo ´n 60 jaar oude man maar wel aardig. ben benieuwd.
leesdat jij voor je 4e iui gaat. en dan ivf. heavy meid! ik leef met je mee.
dikke knuffel esther