depri moeder

hoi ik moeder van meisje 8 maanden ziet het af en toe echt niet meer zitten, ze huilt, spookt snachts, en slaap overdags zeer weinig, dus je begrijp wel dat ik gebroken ben. Ik zou echt niet weten wat dit kan zijn want voorheen was het een voorbeeldig kind, mischien hebben jullie een paar andwoorden of tips voor mij voordat ik echt kierewiet wordt.
 
Zielig hè, zo'n klein frummeltje dat moet huilen en je weet niet waarom :-( Ik denk zelf het eerste aan tandjes. Daar kunnen ze heel lang heel veel last van hebben. Mijn dochter (10 maanden) heeft ook net zo'n periode achter de rug van veel wakker worden, overdag huilen...

Wij gebruiken Dentinox (van dat verdovende spul voor op het tandvlees). Vaak is ze doodmoe maar merk je dat ze van de pijn niet in slaap kan vallen, en zo'n tijdelijk verdovinkje helpt haar dan in slaap te vallen. Je zou ook een paracetamol kunnen geven voor ze naar bed gaat.

Je zou ook eens met haar naar de huisarts kunnen gaan om haar te laten nakijken. Misschien heeft ze iets onder de leden (een oorontsteking bijv.) waardoor ze pijn heeft en overstuur raakt.

Sterkte ermee!
Pauline
 
bedankt voor je reactie, de ha is een optie daar kom ik al 7 maanden ivm broncites, tanden kunnen het zijn maar ik gebruik al dentinox! het werk wel maar ook weer niet de twee onderste tanden heb ze sins kort ( dus dacht dat het nu wel over was) maar dat was dus niet zo, het vermoeiende is dat ze zowel snacht alsoverdags weinig slaapt dus slaap in halen gaat moeilijk( dochter van 4 jaar) ik weet gewoon niet wat ik hier aan kan doen.
 
Hoi Anoniem,
Zelf ben ik een moeder van een dochter van nu net 9 maanden. Mijn dochter slaapt overdag ook heel weinig ( sinds kort als we mazzel hebben 1,5 uur) en houdt ons de nachten ook wakker. Ik zag het zelf op een gegeven moment ook niet meer zitten en bij het consultatiebureau absoluut niet serieus genomen. Ik ben daarna op eigen iniatiatief naar een ostiopaat gegaan. Het is een vorm van alternatieve geneeswijze maar ik moet zeggen sinds kort slaapt mijn dochter in ieder geval tot 5 uur ( wat al een verademing is) Ik heb de rekening op gestuurd naar het ziekenfonds en zijn betaalde ( afhankelijk hoe je verzekerd ben) 75%
Heel veel sucses en sterkte. Als moeder voel je je kind het best aan en laat je niet gek maken door goed bedoelde adviezen waar je zelf niks voor voelt
Gr xxx
 
Terug
Bovenaan