depri

hallo meiden ik ben even een paar dagen niet op dit forum geweest maar ik ben eerlijk gezegt een beetje depri ik ben veel te veel bezig met zwanger worden het zit zo me vriend heeft een buldje bij z.n lies waar hij last van heeft het is een ontstoken klier maar ik zit in me vruchtbare piriode volgens de berekeningen, nu heb ik 1x geklust [kan genoeg wezen]en ik weet dat het egoistisch is ik leg het me vriend een beetje op van we moeten vrijen want het is nu me piriode dus hij zegt dan dat ik begrip moet hebben dat hij pijn heeft en dat heb ik ook wel maar ik wil me kans niet laten schieten stom he 1 x kan al genoeg zijn en nu zit ik in een gigantische dip erg huilerig ik wou m,n hart even bij jullie luchten veel liefs manuela

Soms is het echt balen als er iets is wat je dan weer een maand verder helpt ! De maanden duren al zo lang als je probeert zwanger te raken. Probeer hem toch met rust te laten en hoop op one lucky shot en anders volgende maand beter. Als je hem gaat pushen gaat het hem straks nog tegen staan en dat moet je niet hebben toch ??? Nou succes.

Hoi Manuela,

ik begrijp goed hoe je je voelt hoor, maar toch is het wel goed om je vriend niet te erg te pushen. Mijn vriend had op een gegeven moment ook het idee dat ik alleen met hem wilde vrijen om een kindje te krijgen. Dat is toch niet de bedoeling?!
En volgende maand weer een kans toch?

Succes, Irene

Hoi Manuela,

Kop op hoor! Een poging kan voldoende zijn ! Ik snap het wel hoor, maar probeer te denken aan leuke dingen, en het misschien een beetje van je af te zetten. Als het nu niet is, dan misschien de volgende keer. Succes met alles, Jolanda

Terug
Bovenaan