Depri.........

Heya meiden...
Ik kan het gewoon niet helpen hoor, maar ik voel me zó ontzettend depri. Ik heb álles wat mijn hartje begeert: pas een mooi groot huis gekocht, twee gezonde fijne kindertjes en een lieve man... en toch... wat is dat toch... Is dit nu alleen na het verwijderen van de Myrena-spiraal? Ik loop hele dagen te (v)reten, snoep, chocola, koek, zoetigheid, chips, nootjes, noem maar op! Hoe moet dat nu als ik dadelijk nog zwanger ben ook? Nóg meer kilo's eraan??? Mijn man weet het ook niet meer, probeert me aan alle kanten te helpen/steunen... de kinderen zijn al zover dat ze zeggen: "je bent zeker weer moe mam..." Ik vind het zo erg.. zo'n moeder wil ik niet zijn... Help!
 
Hoi Helen,
Zoals je zelf zegt, je kan het niet helpen dat je je zo voelt.
Ik wou dat ik je kon helpen en een stukje depri van je overnemen.
Ik zou zeggen, probeer de positieve dingen te zien en t is te hopen voor je dat het snel overgaat.
Je weet het he, als je je hart eens wilt luchten, wij zijn er voor je.

Liefs,
Bea
 
hoi helen,
ik kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en dat ik hoop dat het gauw weer wat beter met je gaat.
Iedereen heeft wel eens een dip voel je niet schuldig.
Sterkte.
groetjes Lies
 
Wat zijn jullie toch vreselijk lief... hier heb ik nog meer aan dan aan mijn vriendinnen...
thanks, en ik probeer al steeds positief te blijven, doe mijn best...
liefs mij
 
Ook ik heb mijn mirena spiraaltje laten vewijderen en in het begin was ik ook erg moe.
Ik kon onder het eten en erna bijna wel in slaap vallen.
Nu ruim 2 maanden verder is het al beter.
Dus het komt goed hoor.
Vertrouw daarop en probeer of er anders tijdelijk iemand met je kinderen iets kan gaan doen s'middag's, zodat je even extra kunt gaan liggen.

Het komt echt goed
 
Wat naar dat je je zo voelt.
Je zit je zelf dan ook zo in de weg hé.
Nou het berichtje van Crienie zal je wel goed doen,om te weten dat iemand het ook heeft gehad en dat het met haar al wat beter gaat.

Heel veel sterkte
Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan