depri!

A

Anoniem

Guest
Hallo, mijn naam is Ilonka en ben nu 5 maanden bezig, van de week is het weer zo ver, weer ongi worden of niet? Zal wel weer niet ik voel alweer een vreemd gevoel in mijn buik dat altijd opkomt een paar dagen voor mijn menstruatie.
Bij mijn zus en vriendinnen was het binnen 3 maanden raak. Gelukkig ben ik niet de enige,maar mijn humeur lijd er wel onder, mijn leeftijd is trouwens 25 (wil ook allemaal niets zeggen, mijn schoonmoeder was 38 bij de eerste en binnen 2 maanden zwanger). Mijn moeder heeft zelfs 5 kinderen! Mijn man baalt ook erg, hij gaat zelfs al denken dat ie onvruchtbaar is! En dan zeg ik, Schatje het komt vanzelf goed! Ik ben blij dat ik deze side gevonden heb, en het ergste zijn de mensen die snel zwanger zijn"je bent er teveel mee bezig", wat een onzin dat zij het zo getroffen hebben!! Ik ben blij dat ik lotgenoten gevonden heb!!

groetjes ilonka

Hoi hoi,ik herken je verhaal heel goed,ik ben 27 en 7 maanden bezig,en elke maand is het weer een teleurstelling!!! en mensen die snel zwanger zijn kunnen makkelijk praten inderdaad van je bent er te veel mee bezig.ik hooor het ook steeds je bent er teveel mee bezig,en op een gegeven moment dan ga je toch angst krijgen van o straks lukt het niet ,maar wees daar niet bang voor want dat werkt alleen maar contra ik wil je veel sucses wensen met zwanger worden en echt het lukt ons oo wel,probeer uit die depressie te komen ,ik heb dat ook gehad en dat is niet goed voor je gr manuela

Ik hoop voor iedereen het allerbeste.
Verder wil ik je toch ook wijzen op de opmerking dat je baalt van die mensen bij wie het wel in 1 keer lukt.
Dat bepaalt de natuur en daar kunnen zij ook niets aan doen net zoals wij er niets aan kunnen doen dat het wat langer duurt toch?
Wat ze wel kunnen doen is wat meer begrip proberen op te brengen en niet te snel met hun oordeel klaar te staan.
(maar eerlijk..... doen wij dat ook niet nu?)
Kom op meid, ook voor jou komt die fantastische tijd eraan hoor!
Knuffel, Crienie

Goh, wat herken ik me in dit verhaal.
Een collegaatje van me heeft 2 kindjes, allebei de keren in 1 maand raak!
Ik was uiteraard heel blij voor haar, maar ergens steekt er toch iets bij me, ik wil ook zo graag!
Maar dan heeft ze van die opmerkingen: je moet niet zoveel boeken lezen, niet zoveel op internet kijken, er niet zoveel mee bezig zijn...
Ja, jij hebt lekker makkelijk praten, jij was allebei de keren in 1 maand zwanger!
Ik lees er natuurlijk veel over of we de natuur niet een handje kunnen helpen, of het anders kan/moet enz.
En om de huisarts ed voor te zijn al temperaturen en ovulatietesten gebruiken.
Logisch dat je er veel mee bezig bent, we zijn er al zoveel maanden mee bezig.
En dan zit je natuurlijk ook te malen: zitten we wel goed in elkaar, we willen het zonder medische malle molen enz.
Weer even genoeg geklaagd, onze tijd komt ook echt nog wel!
Maar het lucht wel lekker op zo.

Groetjes

hallo ilonka

ik wou ook ff reageren op je berichtje.
ik heb ook 7 maanden moeten wachten tot ik zwanger werd ik ben nu 3 maanden en een week.
en het komt heus wel hoor zo zat ik toen ook en ik heb ook lang moeten wachten .

Ik ben 26 jaar en mijn man en ik zijn nu al 10 maanden bezig en iedere maand weer die teleurstelling.. Eerst temperaturen geprobeerd en nu sinds 2 maanden met ovulatietesten begonnen.. Je gaat inderdaad vanalles denken, maar we moeten maar positief blijven denken, voor ons komt het ook nog wel, probeer er niet teveel aan te denken, probeer ik zelf ook niet, alhoewel het erg moeilijk is..

Tja vervelend dat soort opmerkingen! Natuurlijk is het iedere keer weer ontzettend rot om ongesteld te worden. Het kan oneerlijk verdeeld zijn zelfs in dezelfde familie! Zo is de ene zus binnen het halve jaar zwanger en de ander al twee jaar bezig! en dus zelfs aan de gang met ivf!! Hopelijk voor iedereen op het forum dat het snel maar raak mag zijn.
Sterkte ermee!!

Terug
Bovenaan