@depri

Hoi Wendy,
je moest vanochtend het ziekenhuis bellen, en?
Heb je de TP gehad of moet dit nog?
Laat me het weten. Toen ik vanochtend op de wekker keek, zag ik dat het 9;05 was, ik dacht direct aan jou.

Zelf had ik vandaag was ik weer even emotioneel. Mijn gevoel zegt toch al dat ik niet zwanger ben, waarom dan toch testen. Dat wil ik niet, ik word gek van mezelf. Gister gehoord dat er weer iemand zwanger is. Ik wil ook. AAAARRRRRGGGG!!!!!!!

Dat moest er even uit.

Tot horens.

Gré

hey meissie, waarom zou het niet raak zijn meid.....   jij hebt net zoveel kans als al die anderen, meid, ik weet ik heb makkelijk lullen, en ik zal die gedachtes ook nog wel krijgen van de week, maar je moet pos blijven schat al valt het niet mee na al die jaren...

en wat lief dat je aan me dacht vanmorgen.... idd ik heb moeten bellen en er waren 8 embryos ontstaan en 2 terug gezet net....

omdat het geen top waren hebben ze er twee terug gezet, gaat dat ook zo bij jullie in het zkh???   maar de arts zei wel om een top embryo te hebben moet je wel een hele hoge percentage hebben, en de onze waren heel goed, en zagen er ook heel goed uit!! gelukkig!!   dus toch maar twee, nu dubbel kans dan he....

ik zou nu willen gaan slapen en de 25ste wakker worden.... hahaha

heb je misschien ook msn??? dat praat wat makkelijker,

ik hoor het wel als je dat wil....

en heel veel succes vandaag he meid, een dikke kus en een knuffel van mij

Hoi Wendy,
wat een super aantal en direkt 2 TP.
In ons ZH zetten ze de eerste keer maar 1 terug tenzij je boven de 35 bent.
Maar ja ik had er maar 1.
Vriezen ze er ook een paar in?
MSN   heb ik, maar zit er bijna niet achter. Als je morgenavond tijd heb dan meld ik mij aan, heb nu geen tijd om te kletsen. Weet alleen niet meer hoe het gaat als je een nieuw persoon wilt toevoegen. Probeer het maar, dan zien we het wel.
Hier mijn adres:
woonhuis-tinusengreetje@hotmail.com

Ja, zoals je ziet heet ik geen Gré maar Greetje. Maar aangezien het een naam is die niet vaak voorkomt, was ik toenertijd bang dat iemand mij herkende.
Nou we kletsen morgenavond verder. Rond 19:00 zorg ik dat ik online ben.

Groetjes Van Greetje

hoi greetje, ik heb niks gehoord van invriezen, maar neem wel aan dat ze de laatste 6 invriezen, ik bel daar effe morgen voor op, want ben het helemaal vergeten te vragen...

gaat het weer wat beter met je....???

ik hoop dat ik het haal om om 19:00 op msn te zijn, maar als het goed is wel,

ik hoor je morgen, dikke kus van mij

Het gaat alweer beter.
was het maar vrijdag, dan ben ik er vanaf, die onzekerheid.
MSN is gelukt, ik heb je toegevoegd.
Tot morgen
Zie je direkt hoe ik eruit zie, want ik heb een trouwfoto van ons als foto. Wel zwart/wit hoor, ik ben getrouwd in het rood met 4 mooie bruidskindjes een dag om nooit meer te vergeten.
Greetje

hey greetje , hoe is het meid!!!!

morgen nog een keer testen he!!! maar die natuurlijk ook pos, zou niet weten waarom niet....

had jij ook in je eerste wachtweek buikpijn net als of je ong gaat worden?? ik weet het niet meer hoor, ik zit er een beetje door heen nu.... helemaal nu ik die buikpijn weer voel.....

zal weer eens niet zo zijn.... had ik na mijn iui ook altijd een week erna kon ik al vertellen dat ik niet zwanger was.... dat voelde ik gewoon, nu voel ik me ook zo, dus  ja dan weet ik het wel weer he.....

in de maand dec weet ik wel dat ik niks ga doen..... ik heb dan vrij hahaha
geen zkh, geen behandelingen helemaal niks....

maar meid geniet lekker van je zwangerschap en ik hoop je snel weer te horen....

dikke kus van mij

Hoi Depri gister weer een test gedaan en weer een vette plus.
Vandaag het ZH gebeld en 10 dec. hebben we de eerste echo.
Het is moeilijk ook nog helemaal super blij te zien, ik weet dat het ook nog mis kan gaan. Vandaag getwijfelt of ik me al aan zou melden voor MOEDERS VOOR MOEDERS.
Misschien al iets te voorbarig. Toch maar even wachten tot ik 6 of 7 weken ben.
Vannacht buikpijn gehad, ik droomde dat ik een miskraam kreeg. Ondanks dat ik droomde voelde ik wel echt pijn.
Dat ongigevoel is alleen maar goed, heb ik op internet gelezen. Je weet zelf hoe negatief ik was, terwijl ik verbaasde over te test.
Zit nu ziek thuis, hele weekend gehoest en verkouden, Super moe, nog steeds.
Al kokalzend strompelde ik naar beneden, nee toch maar niet naar het werk, zag er gister al zo tegenop. Daarom was ik gister ook niet op MSN

Nou meid, nog een paar dagen en dan weet jij ook meer.
Spreek je snel weer op

Groetjes van Gré

Terug
Bovenaan