depri?

Hoi meiden,

Voelen jullie je ook zo rot?

Als ik naar mezelf kijk word ik al depri en zo moe. Ik zie er niet (meer) uit, die buik ben ik helemaal zat, ik loop de hele dag te zuchten en te steunen. Ik zit met de zoveelste verkoudheid en heb hier kriebelhoest van (erg vervelend met die buik).  Ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in.  Aan de bevalling moet ik al helemaal niet denken, want dan word ik bloednerveus  en ook niet aan de eerste weken erna. Wat vond ik dat de vorige keer vreselijk. Ik wou dat het alvast juli was ofzo........

Groet,
Lies 38 weken en 1 dag

Ja helaas heel erg herkenbaar!!!!
Echt een 'laatste loodjes dip'!!!
Nou meid, de laatste weekjes zijn aangebroken, hopen dat t snel juli is en dat alles achter de rug is!

wat vervelend zeg, dat jullie zo in een dip zitten..
ik heb hier gelukkig (nog) geen last van..

ik probeer elke dag iets te doen, elke middag in elk geval. 's ochtends doe ik rustig aan en ga ik als mijn dochter op bed ligt ook nog even slapen. en dan na het middageten gaan we er altijd op uit. We gaan vaak even naar de kinderboerderij, boodschappen doen of gewoon bij opa en oma langs. dan weer naar huis om te koken en te eten en de dag is alweer voorbij! misschien zijn jullie verder dan ik, ik ben 36 wkn en 4 dgn..

maar als je je natuurlijk niet fit voelt, is dat balen.. heb je het al besproken met je verloskundige? misschien is er iets aan te doen?

Sterkte met de laatste loodjes meiden!!
groetjes Maaike

Hoi mama van Stijn.

even om je wat op te kikkeren. mijn eerste bevalling, laatste weken van de 1e en de weken na de bevalling waren ook zo rampzalig. Gelukkig was het met de 2e een heel ander verhaal! Vlotte bevalling, vrijwel geen klachten, voor ipv 2 weken na de uitgerekende datum, ging gewoon veel lekkerder, makkelijker en relaxter allemaal. Dus, hoe het de 1e keer ging zegt echt niets! Hoop dat je een echte rose/blauwe wolk hebt straks (misschien al vanaf morgen al?!)

groetjes en succes de laatste dagen
\
Klarie

Hoi Klarie,

Bedankt voor je bemoedigende bericht.

Ik hoop echt heel erg dat je gelijk krijgt, maar ik durf er niet positief over te denken. Ben zo bang weer die teleurstelling te krijgen van een hele vervelende bevalling, mislukte borstvoeding  en zware kraamtijd. Stom he.  Ik dacht dat ik het verwerkt had (er zit niet voor niets straks ruim 4 jaar tussen nr 1 en 2) maar zoiets zit toch dieper dan je denkt. Zal er donderdag ook eens met de VK over praten.  

Groet
Lies 38w2d

Terug
Bovenaan