Deprie? ben je hier nog?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Hoe gaat het met je? Ik ben sinds maaaaaanden weer eens op het forum. kijken hoe het gaat met iedereen. gelukkig weinig bekende, dat is goed nieuws.
hier nog niks, ik ga in maart naar de gyn, we zijn dan 3 jaar gestopt met anticonceptie.

mijn kinderdagverbllijfje loopt nu goed genoeg, heb ook iemand in dienst, dus tijd voor zwanger worden via de medische weg indien nodig. zie het niet vanzelf meer gebeuren.

laat ff weten hoe je je voelt?
liefs esther

Hoi Esther,
ik weet wel waar depri is hoor.
ze zit op het als zwanger worden langer duurt forum.
Ik heb ook nog wekelijks contact met haar op het dec moeders forum.
ze zitten allebei nog gewoon hier bij de jonge gezinnen he.
maar dan moet je ipv zwanger worden de andere aantikken.
gr lisette

he meissie!! dat is inderdaad lang geleden!! moest pas nog aan jou denken, ik dacht hoe zou het nu bij jou zijn , zou je inmiddels al zwanger zijn! maar helaas ook nog niet, bij ons ook nog steeds niks! ik ben nu wel in het zkh bezig, ik heb alle onderzoeken en spoelingen gehad, krijg nu iedere maand als mijn eitje groot genoeg is een pregnyl spuit, dan weet je dat de eisprong binnen 40 uur gebeurt! maar tot nu toe heeft het allemaal nog niks geholpen,ik heb nu ook weer buikpijn dus zal van de week echt wel weer ong worden,
maar ik heb nu even een rustpauze, ik ben nu effe op,
ik kijk wel even wanneer ik in het nieuwe jaar weer naar de gyn terug ga,
ik kan nu het zelfs niet meer opbrengen om te klussen , dus dan weet je wel hoe het hier allemaal zit, er hangt voor mijn gevoel een donkere wolk boven en dat is niet de bedoeling daarom is rust misschien wel goed voor mij/ ons.
ik hoop dat ik me dan ook beter ga voelen,
 Wat fijn dat je kinderdagverblijfje nu wel lekker loopt en dat je nu eindelijk de tijd krijgt om bezig te zijn met het zwanger worden, ook misschien in het zkh??
maar ja als dat moet dan moet dat he! misschien ben je dan zo zwanger wie weet!!
nou meissie ik hoop je snel weer te horen,
dikke kus van wendy

Terug
Bovenaan