DEPRIE

Hoi meiden,

vandaag ben ik behoorlijk deprie. ik was een week overtijd maar ben vanacht toch ongi. geworden. ik ben vreselijk moe mijn man is ziek en ondanks dat hij ziek is is hij toch gaan werken en mijn dochtertje is ziek ze lagen vanacht allebei te hoesten ik baalde daarvan want ik kon niet slapen en moest iedere keer uit bed voor die kleine en het werd nog erger kreeg ineens verschrikkelijke buikpijn en ja hoor ongesteld. nou ik kon werl janken. ik ga nu beginnen met mijn tweede kuur clomid en hoop dat het volgende maand wel lukt na ruim twee jaar bezig te zijn. mijn man en ik gaan gelukkig aankomend weekend even met z'n tweeen ertussen uit naar de veluwe dan kunnen we ons verdriet lekker laten wegwaaien en mijn dochtertje mag lekker bij opa en oma slapen dat vind ze geweldig dus ondanks dat ik iets leuks in het verschiet heb ben ik toch deprie.

linda

hoi Linda,

Balen he dat ongi worden!!!!!!!! wou dat het anders was.
Jij dus ook al zieken thuis, ik heb ze net allemaal weer beter..... (natuurlijk waren we   ziek in onze "klusweken")
Ik hoop voor je dat het volgende maand raak zal zijn, zal voor je duimen
enne..... ga lekker genieten van je weekendje weg.
Hoop voor je dat het heel snel raak zal zijn.

groeten,

Nikita

Hoi Nikita,

bedankt ook voor jouw berichtje en ja het is zeker weten fijn om te weten   dat je er niet alleen voor staat want ja je man leeft altijd mee en ook voor hem is het een teleurstelling als het niet raak is maar ik denk dat wij vrouwen het iets anders ervaren en dat gevoel is moeilijk uit te leggen aan een ander of je partner teminste dat vind ik.

linda

Hoi Linda,

Ik snap wel wat je bedoelt hoor.... Tuurlijk zijn die mannen ook elke maand weer teleurgesteld, het is voor hun ook niet leuk maar inderdaad heb ik ook het idee dat het voor ons toch anders voelt......
Wij hebben toch elke keer weer die confrontatie als we weer eens naar de wc moeten om ...... je weet wel.
Gelukkig hebben we wel een goede steun aan de mannen maar toch.....het is en blijft moeilijk.

groeten,

Nikita

Hee Linda,

Tja soms wil het gewoon effe niet meer he! Ik ken het helaas maar al te goed na ruim 2,5 jaar en 4 IUI's. Het idee dat ik misschien wel nooit een kindje in mijn armen zal hebben en mezelf moeder zal kunnen noemen is echt gekmakend.
Maaaaaaaaar we moeten blijven geloven in een goede afloop!! Ik denk dat een positieve instelling ook helpt bij het zwanger worden. Maargoed al wil je erg positief zijn het is natuurlijk niet altijd makkelijk.
Geniet maar lekker van jullie welverdiende weekendje op de veluwe!

lfs inge

zo ik voel me al minder deprie. bedankt voor jullie opbeurende reacties. ik heb vanmorgen eerst eens een hele leuke rok gekocht voor mezelf en een mooi blouse voor mijn man aangezien we ook lekker gaan uit eten. ik kijk echt uit naar het weekend. gelukkig is mijn dochtertje een heel stuk opgeknapt dus ik heb vanacht heerlijk geslapen. morgen begin ik weer met clomid dus het wordt weer afwachten.

groetjes linda

Terug
Bovenaan