derde bevalling sneller?

Ik vroeg me af of een derde bevalling ook sneller gaat dan een eerste en tweede. Ik heb er bij mijn eerste bevalling heel lang over gedaan, een nacht en dag over een centimeter, toen in het ziekenhuis met prik in been geslapen ivm vermoeidheid en de volgende dag rond 3 uur 's middags geboren. Toch was dit niet heel vervelend. Ik was erg slaperig van de prik in mijn been waardoor de weeen goed op te vangen waren de volgende dag.
De tweede was thuis en duurde ongeveer 6 uur. Was ook goed te doen, lekker veel tijd tussen de weeen. Zou een derde nu nog sneller gaan? Hoe zijn jullie ervaringen?

Ik heb werkelijk geen idee! Daar heb je wat aan.... (not) .
Ik weet wel dat ze zeggen dat de tweede sneller gaat omdat de weg al eens begaan is, maar of dat bij een derde ook zo werkt?
Ik hoop het wel voor je in ieder geval!

Zit in het zelfde schuitje. Binnenkort ook de derde bevalling.
Eerste duurde ongeveer twaalf uur. Tweede ongeveer 7.
Ben ook heel benieuwd of het nu nog sneller gaat.

Bij mijn moeder was dat wel zo. Haar derde ging t snelste maar was daardoor ook het heftigste.

Volgens mij kan t beter ook niet al te snel gaan.

Hoop wel dat dit de makkelijkste keer wordt. Bij mij bleven die andere twee steken bij t persen. Hoop dat deze er nou wel een keer goed voorligt ;-).

Wanneer ben je uitgerekend?

voor mij hoeft het ook niet al te snel te gaan. Ik heb liever dat het wat langer duurt en meer tijd tussen de weeen dan dat het zo hard gaat. Ik ben 19 november uitgerekend, dus officieel nog 3,5 week.

Oh ja ik ook.
Ik ben 12 november uitgerekend. Nog 17 dagen dus (als ze op tijd komt tenminste).
Wat klinkt dat snel he!!!

Hoe oud zijn jouw andere kids en wat heb je (jongen/ meisje)?

Ik heb twee jongens van net 5 en net 7.
En krijg nu een meisje....ben zo benieuwd!!!

ik heb twee meisjes van bijna 4 en 6,5. We krijgen nu een jongen, dus net andersom:)
Het klinkt inderdaad best snel, nog even ons best doen om te genieten van onze buiken...

Oh ja dat is waar ook. Volgens mij had je dat in t begin al een keer verteld.
Maar t lukt me niet zo goed om alles te onthouden :).

Wel lekker dat die oudste twee al op school zitten he.
En ze leven ook zo leuk mee. Had ik niet verwacht maar maakt t wel extra leuk en speciaal vind ik.

Jouw meiden zullen ook wel super nieuwsgierig zijn naar hun baby broertje of niet?

ja, ze kunnen bijna niet wachten:) Dat heb je als ze wat ouder worden he, dan leven ze veel bewuster mee.
De jongste zit trouwens nog niet op school hoor, die wordt bijna 4. Maar ze kan zich nog goed vermaken en in mijn verlof kan ze rustig wennen aan groep 1. Dus dat is wel lekker.
Succes en hopen dat jouw kleintje er goed voor ligt dit keer...

Terug
Bovenaan