derde controle vandaag gehad

Vandaag had ik mijn derde controle. Ze ging eerst naar het hartje luisteren, het was even zoeken, maar daarna toch gevonden. Daarna kreeg ik nog een echo ook daarop was alles goed. Daarna ben ik nog gewogen en is mijn bloeddruk opgemeten ook dat was goed. Meer kan je niet vragen toch? Volgende keer sta ik gepland voor de 20 weken echo.

groetjes daisy
14w+5d

Hoi Daisy,

Fijn dat alles weer in orde was. Geeft je toch een rustig gevoel weer! Ik heb vorige week een controle gehad en ik krijg er pas weer een op 28 oktober :-(
En pas met 20 weken inderdaad een echo.
En ik ben zo nieuwsgierig haha. Dat wachten vind ik maar niets!!

Groetjes Sonja
14w+1d

Gelukkig dat alles weer goed was! Het blijft toch spannend elke keer. Ik mag volgende week weer en over drie weken en ....
Maar zoals je zegt, meer kan je niet vragen!
Geniet se!

Hoi Daisy,

Super joh dat alles weer goed was...blijft idd spannend!
Ik mag over 2 weken weer en 17 november de 20 weken echo....

Nog een vraag: ik heb steeds van die steken in m'n liezen en onderin m'n buik, zal misschien wel van groeien zijn, hebben jullie hier ook last van?

Groetjes Rieke
14 w+ 1 dag

Ik moet de afspraak voor de 20 weken echo nog maken. Dit ga ik morgen denk ik maar doen. En ik heb 27 oktober de tweede controle. Dan ben ik ruim 17 weken. Maar ja, voor mij is het de derde, misschien dat het daarom wat later is. Of zo, geen idee eigenlijk. Maar het gaat goed, dus waarom ook niet.

Simone
14w, 2d

hoi rieke,

Over jou vraag van je liezen, dit is gewoon bandenpijn die worden opgerekt door de groei van je baarmoeder, het is normaal dus maak je niet druk, heb ik ook last van.

groetjes daisy
14w+6d

Terug
Bovenaan