Derde echo

Hoi meiden,

gisteren weer naar de gynaecoloog en ik kreeg mijn derde echo.
Wat een druktemaker, lag echt niet stil en opmeten wat dan ook lastig. Gynaecoloog kwam eerst op 13 weken. Wat gezien mijn cyclus en eisprong onmogelijk is, maar goed meten was lastig. Hij vond het ook niet nodig de termijn aan te passen (alhoewel met verlof is het natuurlijk wel fijn als de datum 5 dagen eerder wordt gezet

In ieder geval ziet alles er voor nu goed uit.

Over twee weken op woensdag de vierde echo.

Het wordt nu wel steeds spannender. En het is toch wel weer een opluchting om te zien, dat het hartje nog steeds klopt.

Miep

Hoi Miep,

Wat geweldig zeg! Echt fijn om te horen en zien natuurlijk dat alles goed gaat.
Na alle elende heb je het wel verdient.

Heb je je dochtertje al verteld dat je een baby in je buik hebt of nog niet?
Misschien kan ze mee naar de volgende echo dat zal ze wel leuk vinden denk ik.

Ik ben echt heel blij voor je.

Morgen is het 2 weken geleden dat ik ongi werd dus dit is onze klus week, ervanuitgaande dat mijn cyclus weer normaal is, maar voor de zekerheid plakken we er een weekje klussen aanvast. Dat vind mijn vriend helemaal niet erg.

Hoe voel je je verder heb je een positief gevoel of durf je het nog steeds niet helemaal te geloven??

Liefs muisje

Muisje,

mijn dochters zijn op de hoogte, de oudste vindt het geweldig en is erg blij, de jongste is erg voorzichtig. Ze zegt ook, dat ze hoopt dat deze baby wel lukt.

Gisteren juichte ze beide toen ik vertelde dat ik bij de babydokter ben geweest en dat alles goed was. "Jippie de baby leeft".

We hebben beloofd dat als we veel verder in de zwangerschap zijn dat ze dan een keer mee mogen, naar het hartje luisteren (en misschien een echo kunnen zien), maar dat willen we nu nog zeker niet doen. Moet er niet aan denken dat zij er bij zijn als het weer mis blijkt te zijn. Ik wil dus echt ruim die 17 weken gepasseerd zijn.

In ieder geval genieten we wel hoor. Maar ja dat stemmetje he, dat af en toe fluistert, doe nog maar rustig aan, want niets is zeker, dat is er wel.

Miep

Hoi Miep,

Wat goed om te horen zeg dat de echo weer goed was. Dat is dan toch wel een opluchting hé?!
Nu die 17 weken nog voorbij en als dan nog alles goed is, kun je misschien iets meer rust vinden. Zo ervaar ik dat tenminste wel. Ook al is het een uitzondering geweest, de grens ligt voor mij nu bij 17 weken.
Geniet nog maar even lekker na van je goede echo, heerlijk!!

Groetjes Linda

Lieve Miep,

Fijn dat je weer een mooie echo gehad hebt. En het is heel normaal dat je een beetje gereserveerde gevoelens hebt. Maar het gaat deze keer vast goed. Nog maar een paar weken, en dan ga je over de 17 weken heen. En daarna door voor de 40!

Groetjes, Kat

Hoi Miep

Goed om te lezen dat de echo goed is en dat de kleine lekker druk is. Nu nog de 17 weken door en ik zal ik voor je duimen dat alles goed blijft gaan, met jou en de kleine

Liefs Lydia

(zelf verbijsterd en bang nu ik weer zwanger ben)

Hi Miep,

Wat heerlijk dat je weer een goed echo hebt gehad!! Ik begrijp goed dat je nog steeds wat voorzichtig blijft maar die eerste drie maanden zitten er zo goed als op dus je mag alvast een beetje genieten.

Ben heel erg blij voor je!

Liefs,
Daantje

hoi miep

wat fijn dat je zoveel echo's mag maken.. en dat het allemaal steeds goed blijkt te zijn.... wat fijn voor je.....

kan me voorstellen dat je nog steeds wat gereserveerd bent wbt je gevoelens en dat je zoiets hebt eerste die 17 weken voorbij...

maar probeer toch lekker te genieten van de mooie momenten.

ik denk met je mee..

liefs tobi
......

Terug
Bovenaan