Derde echo!

Vandaag onze derde echo gehad, de 12 wekenecho. Alles zag er weer goed uit! Een volle blaas, dus iig 1niertje dat het al goed doet. Verder 10 vingertjes gezien, 10 teentjes en oh, wat zijn die nu nog klein van ons 6,5 cm grote ukkie!

Het hartje klonk goed en zag er goed uit. De placenta zit mooi aan de achterkant en ik heb niet veel buikvet, dus de arts verwacht over een aantal weken dat ik misschien al de eerste bewegingen kan voelen! Wow! Zij verwacht dat ik met een week of 17 al iets voel! Zo gaaf!

Het is wel een druktemakertje trouwens, hoor. Druk schoppen en met armpjes zwaaien, hihi...

Vorige week trouwens aan mijn nichtje van 3 verteld dat ik een baby in mijn buik heb. Of die baby volgende week wordt geboren, haha! Zij is er trouwens van overtuigd dat het een meisje wordt. Wij willen het lekker niet weten!

Liefs Daisy

wauw super meid!ik volg je nog steeds hoor! vind het zo bijzonder voor jullie! het is niet vanzelfsprekend om kinderen te krijgen, ook al denken heel veel mensen dat!

genet van elk moment, maar dat lukt zo te zien heeeeeeel goed hihi

liefs

decembermama ( ben inmiddels 41 weken zwanger)

Hee lieve Daisy,

Ik volg je ook nog steeds hoor (maar dat weet je wel) Wat een fantastisch bericht weer meid. Ben zoooo enorm gelukkig voor jullie. Wat is het toch een mooi wonder..... Hoe voel je je?

Zou wel heel leuk zijn als je je ukkie al bij 17 weken zou voelen....heel bijzonder is dat hoor. Begint met een soort bubbeltjes en daarna voel je het steeds duidelijker. :)

Wat een logica hè, van je nichtje?! Zo schattig!!

Liefs Lynn.

@heppy, echt de laatste loodjes voor jou! Heb je wel al een afspraak staan om ingeleid te worden?

@lynn, dat maakt maar weer duidelijk dat kleintjes geen flauw benul van tijd hebben, haha! Zelf wil ze graag een broertje (zit er even niet in), maar ze is er van overtuigd dat wij een meisje krijgen. We zullen zien in juni!
Ik kan echt niet wachten tot ik ons ukkie voel!

Liefs Daisy

Heel fijn zeg, voor je dat alles goed en wel in orde is!! Geniet ervan!!! Heerlijk gevoel!

Hey Daycey,

Ik kom ook even spieken. Van harte meid dat alles goed gaat!!! Is het al wereldnieuws? Is zoooo leuk, het vertellen... :)

Geniet ervan als je je goed en happy voelt!

Groetjes,
Charlotje (dec 2012 mama, 12/12/12 uitgerekend maar nog steeds niks....)

Terug
Bovenaan